Had het hier op het forum al eens gemeld en hierbij nu officieel: AANGEBODEN 1 VAN 891 GEPRODUCEERDE E34 M5 TOURING (BJ. 4-1993)!
Hij is niet van mij, maar van mijn vader. Namens hem bied ik hem aan (met pijn in mijn hart...
). Ik heb zelf namelijk teveel projecten lopen (2x E12 en 1x E23) en van een aantal jaren stilstaan, wordt zo'n auto ook niet beter.
In 2008 hebben wij de auto gekocht bij Autohan. Toen stond er 165.000 km op de teller. Inmiddels zijn dat er 40.000 meer. In 2007 was de auto naar Nederland gehaald en al vrij snel kwam deze bij Autohan terecht.
De auto is niet in perfecte staat. Zoals je op onderstaande foto's kunt zien, heeft de roest de portieren al te pakken (rechtsvoor al doorgeroest, overige portieren alleen binnenzijde roest en uiterste puntjes aan buitenzijde). Dit is een typisch E34 probleem. Wel raar, aangezien de auto vanaf 2008 t/m heden altijd heeft binnengestaan (moest van verzekering). Overige roest is de auto vreemd (chassis, wielkasten en schermen zijn schoon).
De auto heeft een schadevrij verleden, behalve 1 schade (door mij veroorzaakt op de N