Bij deze bied ik een prachtige e28 ( belastingvrij vanaf mei 2010) in goede conditie aan, er zijn nog enkele kleine details af te werken , waar ik door aanhoudende rugklachten niet aan toe kom en mijn vriendin vind het helaas een stuiterbak vanwege het sport onderstel (vrouwen he pfffff), daarbij heb ik zelf ook een 732i en deze 518 gekocht voor haar.....
1 de richtingaanwijzer komt van rechts niet terug
2 de verwarmingsmotor maakt herrie sinds de vorst begon
3 de zitting van de achterbank moet even vastgezet worden (is eruit geweest om kabels te leggen voor de stereo)
4 op de plek waar vroegah de raamzwengels zaten moeten dopjes geplaatst worden, omdat er el. raambediening is ingebouwd blijven er dus gaatjes over in de deurpanelen voorkant.
De auto is een absolute blikvanger en vorig jaar nog opnieuw gespoten door een profi.(op 1vierkante centimeter na absoluut roest- deuken - en krassenvrij
onderstel is voorzien van een KAW verlagingsset met schokbrekers en veren, staat op borbet 17 inch met nieuwe 225 banden.
Stereo installatie met dvd/video/mp3/radio 2x magnat in de hoedenplank , 1x 1000watt sub in de achterbank met 2 flinke eindtrappen in de kofferbak die overigens opnieuw bekleed is.
Interieur is vervangen (voor en achter stoelen en bank) door een zwart leren sport interieur van MOMO uit een alfa romeo, met el. bediende en verwarmde voorstoelen en een MOMO leren sportstuur. Dash is ook vervangen door eentje uit een 528i voor meer opties, de orginele km stand is 148000 maar deze staat op 211000 (alle aanpassingen zijn voorzien van een TUV (aanwezig)keuringsrapport , dat moet in duitsland bij elke aanpassing hoe klein ook)
Hij staat op marktplaats weliswaar te koop voor 3900 (
http://link.marktplaats.nl/297284686 ) maar een liefhebber moet gewoon komen kijken en we krijgen de prijs vast wel rond, ik denk 3000 mag hij weg voor een liefhebber, GEEN HANDELAAR WELKOM!
bel 0644239311 voor een bezichtiging of vragen
Laatst bijgewerkt door
drfeelgood op wo 23 dec 2009, 22:04, in totaal 2 keer bewerkt.