Plaats hier je artikelen die je aanbied
ma 04 okt 2010, 16:31
Ik heb te koop, een saphir blauwe BMW e23 728i, auto is geen rotte bak en zeker een goede basis maar dus ook niet in concoursstaat.
Kleur is dus saphir blauw, interieur is blauw,
BMW heeft elektrische ramen en airco (nog niet werkend)
Heb BMW even op marktplaats gehad, maar er zitten nog verschillende velgen onder, dus auto oogde niet. Misschien dat mensen hier op het forum door heen kunnen kijken. Vaste prijs voor de BMW is 1700 euro, lager ga ik ook niet want anders ga ik hem zelf rijden.
Groeten loentje
ma 04 okt 2010, 16:32
ff foto's erbij Leon, dat werkt altijd beter.
Mail ze anders maar naar mij.
ma 04 okt 2010, 16:34
Zal ik vanav ff doen, als ik op de andere computer zit.
groeten loentje
ma 04 okt 2010, 16:38
wat voor herman
ma 04 okt 2010, 17:59
Ja, is iig beter dan alle troep die je normaal voor dit soort bedragen koopt.
Bovendien kan je bij Loentje inruilen.
Al ben ik bang dat een niet zo heel mooie e12 niet echt geld waard is.
di 05 okt 2010, 08:46
ik had al gekeken bij Leon.
Het is even flink twijfelen geweest, maar hoewel de basis hard is, voelt de auto voor mij niet helemaal goed. Misschien angst voor het onbekende, want ik ken de E23's nog niet zo goed als mijn E12.
Moest ook nog APK en ingevoerd worden, dus dat maakt alles nog wat moeilijker.
Doorslag gaf bij mij eigenlijk ook dat mijn vrouw tegensputterde dat er nog geen LPG voor dat geld in lag.
We hebben toch een huwelijk samen, dus is het voor mij even doorkijken of er nog iets dergelijks langskomt.
Omdat zij in de winter niet met de auto durft te rijden (eerste keer sneeuw meteen de velg krom in de bocht) moest ik beloven dit jaar nog geen nieuwe auto te kopen, zodat ik de hare (volvo met winterbanden, dat wel) zo lang gebruik.
Het gaat wel goedkomen.
Ik moet nu alleen harder opletten of er iets langskomt.
Ik vond het ook heel tof van Leon dat ik eerst mocht kijken voor hij hem hier op het forum aanbood.
di 05 okt 2010, 08:54
Ik denk niet dat je voor euro 1700 iets goeds, belastingvrij, op LPG, 6 cilinders kan vinden..helemaal al niet met airco en van een bekende verkoper (nee geen familie
)
Wat is je budget? Wat is de e12 waard in jouw ogen? (ben bang dat het feitelijk het erg weinig is)
Dat zijn de vragen.
di 05 okt 2010, 09:07
ik weet het allemaal wel.
Mijn budget.... ik probeer het onder de 3000 euro te houden, als ik er ook LPG bij kan krijgen, maar dat zal vergeefse hoop zijn. Ik wil de winter eens aankijken.
Als ik de E12 verkoop mogelijk iets meer budget, maar ik wil die in eerste instantie nog even houden omdat hij toch minder op zal brengen dan wat ik zou willen.
Hij is hard, hij rijdt lekker (als hij rijdt) en op dit moment is het vooral de motor die olie verbruikt. Ik hoop dat ik het me kan veroorloven om straks de E12 als sleutelauto te houden.
Al met al kan ik even doorsparen en straks mijn 13e maand incasseren. Dat maakt het budget weer wat ruimer.
vr 29 okt 2010, 21:57
Heb hem inmiddels ook op speurders staan:
[link]http://www.speurders.nl/overzicht/autos/klassiekers-en-oldtimers/bmw-728i-uit-1984-in-goede-staat-74468627.html[/link]
groeten loentje
vr 29 okt 2010, 22:07
Daniel schreef:404 Page Not Found
Link doet het weer.
vr 29 okt 2010, 22:14
oei, nu al overbelast door de vele kijkers
groeten loentje
vr 29 okt 2010, 22:15
Ja alle 12 waaronder 5 van mij
za 30 okt 2010, 08:23
en invoeren kost ook niks
en 1500 bieden heb je hem ook denk ik
za 30 okt 2010, 10:01
Kan me niet voorstellen dat je zonder verdere kosten met een auto van 1700 zo de weg op kan.
za 30 okt 2010, 16:28
Wie heeft er een budget van 3k?
groeten loentje
za 30 okt 2010, 17:06
Reviseer de remmetjes en je hebt volgens mij een leuk rijdende E23.
Gooi er een paar nieuwe filters en vloeistoffen tegen aan en een poetsbeurt.
Onderdelen en kennis genoeg hier op het forum maar een klassieker op de weg houden kost nu eenmaal extra geld.
Invoeren kost btw 130 euro en een halve dag, dat het helemaal niets kost gaat dus niet op.
zo 31 okt 2010, 13:39
Idd, je hebt mij ook niet horen zeggen dat het niets kost, het invoeren en zo.
Groeten loentje
wo 03 nov 2010, 14:04
Beste Loentje,
Ik heb wel interesse om de auto te komen bezichtigen. Heb je zojuist een PBtje gestuurd!
Groeten Bram