Na lang en serieus zoeken, en alle voor- en nadelen op een rijtje te hebben gezet, mag ik me misschien volgende week de trotse eigenaar noemen van een 3.0 CSi. Zit best wel veel werk aan, maar dat vind ik (nog) niet erg.
Spulletjes die ik heb van een E23 728iA 1982, zou ik daarom graag van de hand willen doen, in 1 koop.
- NIEUWE Originele remblokken VOOR, nog in doos van BMW, onderdeelnummer 34111159261. Voor E23 5/1977 - 8/1986, en ook E24 4/1976 - 9/1990;
- Gereedschapset van achterklep, z.g.a.n. en compleet;
- Instrumentenpaneel ofwel tellerbak in zeer goede staat en alles werkt (voor Automaat dus, type zonder service indicatie);
- Achterklep, geen roest, wel paar kleine krasjes en minimale deukjes, met slot en originele sleutel;
- Remcylinder en z.g.a.n. rembol en schakelaars;
- Compleet bedieningspaneel voor ventilatie/temperatuur en klok, dat blok wat middenboven in de console zit. Alleen defrostschakelaar ontbreekt.
- Een nieuwe schakelaar met draadboom dat achterop het contactslot zit. Volgens mij universeel voor alle E23's.
- Digitale klok, rode led uitvoering.
- Wagenkrik, in nieuwstaat.
- Ruitenwisserschakelaar.Prijs voor alles samen 200 Euro.
Alleen afhalen, tenzij in regio Rotterdam/Den Haag/Leiden, dan kan ook tegen geringe vergoeding (evt. als dichtbij Rijswijk ZH gratis) bezorgd worden.
Laatst bijgewerkt door
Brombeer op zo 04 sep 2011, 10:43, in totaal 7 keer bewerkt.