![Offline Offline](./styles/we_universal/imageset/nl/icon_user_offline.png)
Heren,
Hoewel mijn liefde voor klassiek bmw zeker niet bekoeld is, laat staan dat ik stop met e23s ga ik toch even een beetje ruimen.
Op de vraag vran mij vrouw: "hoeveel autos hebben we eigenlijk" kon ik geen antwoord geven.
Voorzichtig zei ik minder dan 20, voor nu gelooft ze het...denk ik.
Omdat ik erg druk ben met werk, sharknosemeeting, alpentour(e21), heb ik erg weinig tijd voor de komende projecten.
Ik heb 2 bronzit 728s staan die allebei veel te goed zijn om te slopen.
De eerste is de beroemde 'berlicher' auto. Deze Auto heb ik overgenomen, maar nu blijkt het blok niet ok.
In ieder geval is de cilinderkoppakking lek, maar zeer waarschijnlijk is ook de kop zelf gescheurd. ik heb nog nooit zon stomende auto gezien... Inmiddels ligt de cilinderkop er naast, maar de tijd en zin heeft me al 2 maanden van de straat gehouden.
De auto zelf is in heel behoorlijke staat. Eigenlijk weinig roest. Ik heb tussentijds een erg mooi buffeleren interieur erbij gekocht en gemonteerd.
De auto staat geschorst op nl kenteken bij mij op de oprit.
Opties: 16" e31 wielen, skd, 5 bak.
De 2e is eveneens een Bronzit 728.
Staat op 3 kroonkurken (de 4e ligt nog bij Michiel), elecrische ramen voor, erg mooie bumpers. Bruin glas!
Deze auto staat op exportkenteken. Deze is ook in heel behoorlijke staat, maar kan ook heel goed dienen als onderdelen drager. Van deze is de motor in zeer goede staat. Ik ken het blok. De automaat er achter is eveneens prima.
Mijn bedoeling was om dit blok in de bovenstaande auto over te hangen. Wellicht gaat dat ook nog eens gebeuren, maar voorlopig heb ik nog een paar voorrang nemende autos.
En dan nu de hamvraag; kost dat nou..2 niet lopende e23s.
Tja, lastig. De beide autos zijn zeker niet sloopwaardig. De hoeveelheid werk om 1 auto echt goed lopend te krijgen is met 2 man en een zaterdag redelijk in geschat, temeer daar het meeste demontage werk al gedaan is.
Je hebt dan een zeer goede en leuke 2,8 e23. De andere kan als onderdelen drager of in zijn geheel doorverkocht worden.
Bij de Berlicher is het echt alleen maar blok omhangen en rijden.
Ik vraag voor de 2 complete autos 2000,-
Dat is gezien de staat en de enorme berg aan onderdelen echt niet te veel....ik heb er meer in inzitten iig.
Fotos volgen vanavond wel even.
Transport: tegen kostprijs en vooruit betaling kan ik ze brengen.
Hoewel mijn liefde voor klassiek bmw zeker niet bekoeld is, laat staan dat ik stop met e23s ga ik toch even een beetje ruimen.
Op de vraag vran mij vrouw: "hoeveel autos hebben we eigenlijk" kon ik geen antwoord geven.
Voorzichtig zei ik minder dan 20, voor nu gelooft ze het...denk ik.
Omdat ik erg druk ben met werk, sharknosemeeting, alpentour(e21), heb ik erg weinig tijd voor de komende projecten.
Ik heb 2 bronzit 728s staan die allebei veel te goed zijn om te slopen.
De eerste is de beroemde 'berlicher' auto. Deze Auto heb ik overgenomen, maar nu blijkt het blok niet ok.
In ieder geval is de cilinderkoppakking lek, maar zeer waarschijnlijk is ook de kop zelf gescheurd. ik heb nog nooit zon stomende auto gezien... Inmiddels ligt de cilinderkop er naast, maar de tijd en zin heeft me al 2 maanden van de straat gehouden.
De auto zelf is in heel behoorlijke staat. Eigenlijk weinig roest. Ik heb tussentijds een erg mooi buffeleren interieur erbij gekocht en gemonteerd.
De auto staat geschorst op nl kenteken bij mij op de oprit.
Opties: 16" e31 wielen, skd, 5 bak.
De 2e is eveneens een Bronzit 728.
Staat op 3 kroonkurken (de 4e ligt nog bij Michiel), elecrische ramen voor, erg mooie bumpers. Bruin glas!
Deze auto staat op exportkenteken. Deze is ook in heel behoorlijke staat, maar kan ook heel goed dienen als onderdelen drager. Van deze is de motor in zeer goede staat. Ik ken het blok. De automaat er achter is eveneens prima.
Mijn bedoeling was om dit blok in de bovenstaande auto over te hangen. Wellicht gaat dat ook nog eens gebeuren, maar voorlopig heb ik nog een paar voorrang nemende autos.
En dan nu de hamvraag; kost dat nou..2 niet lopende e23s.
Tja, lastig. De beide autos zijn zeker niet sloopwaardig. De hoeveelheid werk om 1 auto echt goed lopend te krijgen is met 2 man en een zaterdag redelijk in geschat, temeer daar het meeste demontage werk al gedaan is.
Je hebt dan een zeer goede en leuke 2,8 e23. De andere kan als onderdelen drager of in zijn geheel doorverkocht worden.
Bij de Berlicher is het echt alleen maar blok omhangen en rijden.
Ik vraag voor de 2 complete autos 2000,-
Dat is gezien de staat en de enorme berg aan onderdelen echt niet te veel....ik heb er meer in inzitten iig.
Fotos volgen vanavond wel even.
Transport: tegen kostprijs en vooruit betaling kan ik ze brengen.