Ik moet plaats maken. Hier zijn 4 hele mooie BMW kreuzspeigen velgen 7X15 inch. ET20 en steek 120mm, geschikt voor 5, 6 en 7 serie De banden zijn 225X60XZR15 en hebben 3-4 mm Velgen zijn met naafdeksels Prijs 195 euro Afhalen in Sittard of Eindhoven
Heb je nog meer in de aanbieding? byv. een complete e23 of e24. zo te zien heb je wel erg veel dat je aangeboden wordt. Trouwens wat betekend servolenkung? Zie ik erg vaak bij aanbiedingen.
Laatst bijgewerkt door joep op vr 12 jun 2009, 20:20, in totaal 1 keer bewerkt.
Dat is zeker die hele sjieke ........... heb ik die toevallig ooit op het oude forum van Mister V (hij is kennelijk compleet uit beeld verdwenen) gezien?
Pff goeijendag zeg ..........zet ie binnen notime ff een compleet overzicht van het ouwe forum op het nieuwe forum .........dat noemt zich digibeet? Trouwens een hele mooie hoor die E24 en die andere ook
en ja hoor,robertf heeft ze bij me afgelevert supermooi setje heb er al 2 op mn e24 gelegd,alleen voor past t afdek kapje helaas niet door t beschermkapje van de wiellager hoe kan ik t oplossen,iemand een idee staan wel super onder mn e24 en anders vandeweek is op mn e12 proberen,maar had ze gekocht voor mn e24
het hoort te passen want het zijn originele wielen. kijk eens in de dop of de veer wel goed zit en waarom het dekseltje er niet op gaat. Als het achter gaat moet het voor ook gaan.
heb gekeken,maar voor zit er een koperhoedje over de wiellager(waarschijnlijk met vet er in),en daarom is de afstand van de veer van t afdekplaatje te lang hij kan dan niet achter t groefje in de velg ,om t afdekkapje vast te schroeven van de velg en durf niet harder te slaan,ben bang dat ik t kapot sla straks nog is ff proberen
heb de kapjes er voor op wel een paar deukjes in t beschermkapje van de wiellager moeten slaan,maar dat moet niets uitmaken,want bij mn e12 zijn ze ook niet al te recht