mooie 745i bj 1982 zeer mooi en origineel ruilen tegen een e23 met lpg in dezelfde mooie staat foto plaatsen lukt me niet maar op mijn ander berichten staat wel een foto http://s1108.photobucket.com/albums/h406/frankvalk/ ga de auto zat weer ophalen en een verse apk erop,verheug me op het wederzien na een 1/2 jaar grt frank
super mooie dag en ga zo het ding ophalen,zal wel stoffig zijn maar dat is snel te verhelpen auto is nog steeds super mooi,ga hem wel verkopen. als je een mooi originele zoekt hoor ik het wel grt
helaas is vandaag mijn automaat overleden. gelukkig niet bij een eventuele nw eigenaar want dat zou erg vervelend zijn nu is hij dus eventueel te koop als project. liefhebbers kunnen gerust een bod doen,maar geen lullige aanbiedingen aub. snik snik grt frank
dat heb ik ook ooit ook eens gehad met een 525i van 85 toen nog niet belasting vrij moest naar me werk in de r ja achteruit een stukkie en rij naar de plek om een kar aan de auto te zetten weer in de r ja dag vergeet het maar helemaal niks kon gas geven wat ik wilde had er toen de tijd een diesel automaate bak onder gezet de kop vann de hius om moeten bouwe