enige tijd geleden was ik voor mijn schoonvader op zoek naar een 745i. Deze is inmiddels gevonden en helemaal voorelkaar gemaakt. [gereviseerd gespoten etc.] Hij wordt nu van binnen nog gereinigd en van buiten een swissvax behandeling. Terzijne tijd volgen er meer foto's.
hier wat foto's
Nu deze klaar is is zijn 735 [e38] te koop. Jammer genoeg heeft deze sinds 3 weken wat schade onder de achterportier zodoende is de prijs aangepast. Een super mooie auto waarvan mijn schoonvader de derde eigenaar is.
Ik heb het projekt ook bij Walter mogen volgen, het ziet er geslaagt uit . Maar ik heb vorige week ook jou E9 daar kunnen bezichtigen, ook een zeer mooie auto.
Hoezo, een raket nodig om naar de maan te gaan? Bij mij gaat alles naar de maan, zonder raket.
@ bmw e12 driver, Walther heeft inderdaad een mooi stukje werk geleverd. Die 745 loopt echt fantastisch en hij zit netjes in de lak. Hij moet alleen van binnen nog helemaal gedaan worden hij heeft van binnen namelijk een hoog "gauloises" gehalte. Mijn bmw ziet er ook nog wel leuk uit. Loopt ook weer super dankzij Walther. Zitten nog wel wat puntjes aan maar ik zeg altijd er zijn meer slechtere dan betere
Dat had ik ook gezien , maar de basis is keihard . Zit strak in de lak alleen bij de deuren zag het er iets minder uit . Die 16 alpina's maakte hem echt af. Zit zelf ook al een tijdje te speuren op internet naar een E9 alleen valt nog niet mee.
Hoezo, een raket nodig om naar de maan te gaan? Bij mij gaat alles naar de maan, zonder raket.
tone schreef:dat heb je goed gezien. Maar je wou toch niet zeggen dat je dat aan de auto kan zien?
Nee dat dan weer niet ,maar ik had vande week contact met walter en vroeg hoe het met deze 745 was die mij verwees naar de foto,s, die auto kende ik omdat ik al een keer eerder bij hem ben geweest is van origine een fransoos toch?
MercedesBenz SLK 350 Volvo C30 T5 EXIT E23 735 iA Opalgrun EXIT E24 635 CSiA Opalgrun EXIT Ford Capri MK III 2.3 Ghia EXIT Audi GT Coupe 2.2E EXIT Audi Cabrio 2.3 E Grijs EXIT VOLVO C70 CC 2.4i Grijs VOLVO S60 2.4 Zwart EXIT
Ik heb nog nooit een M-logo op de bekleding gezien (ik bedoel de gekleurde streep op de stoelen); is dat origineel E23? Ik heb het nl. wel eens bij een E28 gezien?