Deze set is compleet nieuw. Hoogglansgepolijst ,nieuwe boutjes orgineel . Rc 90 2 maal 8 j en 2 maal 9j et 20 en et 22 naafgat 72,2 dus geen centreeringen nodig .Set kan in elke kleur geleverd worden 850 euro.
Vandaag deze binnen gekregen even schoongemaakt en WOUW.wat een nette set.BREEDSET et 20 en et 22 ,en nog nooit uit elkaar geweest ,niet gepolijst super org. 800 euro.
Heel mooi setje Hennie. Jammer genoeg heb ik vorige week een 17 inch Alpina breedset gekocht met daaraan een E32 750IL Anders had ik zeker bij je komen shoppen. Succes met de verkoop iig.
Ik ben vanmiddag ff bij Oldie geweest om te shoppen en ik ben weer helemaal happy. Hij heeft mij voorzien van een mooi setje voor een leuke prijs. Heb ze er al onder liggen ook, maar was net voor die bui klaar dus heb nog geen foto's.
Laatst bijgewerkt door Fletch op zo 29 jul 2012, 12:04, in totaal 1 keer bewerkt.
Fl(e23)tch
Ik zou het met je eens kunnen zijn.....maar ja dan hebben we allebei geen gelijk!
oldie schreef:Vandaag deze binnen gekregen even schoongemaakt en WOUW.wat een nette set.BREEDSET et 20 en et 22 ,en nog nooit uit elkaar geweest ,niet gepolijst super org. 800 euro.