Het is nu ma 09 sep 2024, 15:17


te koop 728i 85 automaat met LPG Injectie

Plaats hier je artikelen die je aanbied
  • Auteur
  • Bericht
Offline

rouge

Nieuw

  • Berichten: 7
  • Geregistreerd: do 08 sep 2011, 10:27

te koop 728i 85 automaat met LPG Injectie

Berichtza 14 sep 2013, 18:56

Hoi,

Door combi van gezinsuitbreiding en verandering wetgeving wil ik overstappen van een e23 naar een e34 touring.

Zie marktplaats link: http://link.marktplaats.nl/715939862

Auto is technisch goede staat. Loopt erg goed op lpg en benzine en rijdt heerlijk! Optisch wel wat minder door kleine schades (oud omaatje van 91 was vorige eigenaar!) en vervangen voorscherm met daardoor iets andere kleur.

Ik heb een goede e34 op het oog dus wil hem graag kwijt. Liefst aanstaande vrijdag of zaterdag... Richtprijs 1500 euro. Maar ander bod ook welkom!

Ik was van plan hem in belgie aan te bieden, gezien de gunstige wetswijziging voor oldtimers aldaar. Maar ik vind geen goede club of forum voor e23 liefhebbers. Nog tips om hem daar aan te bieden?

Folkert
Offline

rouge

Nieuw

  • Berichten: 7
  • Geregistreerd: do 08 sep 2011, 10:27

Re: te koop 728i 85 automaat met LPG Injectie

Berichtza 14 sep 2013, 18:59

Heb trouwens set winterbanden op stalen velgen er bij (icm 3 wieldoppen :D )! En sneeuwkettingen voor degene die er mee op wintersport wil!

Zelf nog nooit mee op wintersport geweest maar wel laatst rondje nl-zwitserland-italie-frankrijk-nl. Ging probleemloos! Heerlijke reisauto

Zit in de prijs inbegrepen voor de forumleden. Liggen wel in friesland (woon zelf in amsterdam) dus moeten we logistiek even zien op te lossen...

Keer terug naar Aangeboden

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 57 gasten

cron