maar ik wil er wel 1 met veel opties.......... en uiteraard in goede staat.............
ik zie wel................als ik mijn e23 niet verkoop(voor t bedrag wat ik er voor wil hebben) dan stel ik een alpina naar mijn smaak wel uit.......... en koop voor t geld wat ik daaraan uit wil geven wel een 745i
Denk dat een 745 niet een alledag auto is. Is gevoeliger voor storingen en ook duurder aan onderdelen bij mankementen. Geeft wel een lekker duwtje in de rug bij het losjes bedienen van het gaspedaal.
Dan is dit hem toch Zwitsers, Alle extras, wis/was, cruisecontril, airco, schuifdak elek, spiegels, ramen en stoelen, leer, radio in armleunig achter, rolo., elc versnellingsbak, TRX 1 van de aller laatste en bronzit metalic!!!!!
Ja, Wij zoeken ons al de blubber naar een mooie en betaalbare E28..Alpina Je weet al van onze zgn 'Hartge' . Liep uiteindelijk op niets uit, omdat er niet bewezen kon worden dat ie ECHT was. We zijn kritisch en met minder nemen we niet genoegen
ik heb er 4 naar je verstuurd..............9euro beltegoed naar de haaien....... en je hebt ze nog niet..........hoe doe jij fotos versturen via sms wim