Pagina 1 van 1

735ia 1982 LPG

BerichtGeplaatst: wo 07 dec 2011, 22:20
door baur323
Deze dame is klaar...
En oei wat is ze mooi geworden.

Even wat data:
82er 735i automaat.
Benzine + LPG
GEEN roest.
Nieuwe APK en beurt.
Km stand 190dkm, niet aantoonbaar, wel geloofwaardig.

Zie MP voor alle details.

Prijs euro 5750,- EN DAT IS EEN KOOPJE!

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Re: 735ia 1982 LPG

BerichtGeplaatst: do 08 dec 2011, 19:48
door ErikAnton
Dus dit is nu zo'n echt overgangs model type 1 naar type2?

Zou dan toch een whalenose en een 4 traps aut moeten zijn?
of hoort het zoals deze, 1e neus en 2e motorblok met 2e tellerbak?

Dit vindt ik 1 van de mooiste kleuren, was het nu arctis blue?
Mooi ding!! en lpg....

Groeten Erik

Re: 735ia 1982 LPG

BerichtGeplaatst: do 08 dec 2011, 19:56
door alpinac1
Ziet er goed uit!
Erik, volgens mij een 3 traps automaat, aan de keuzehendel te zien.

Re: 735ia 1982 LPG

BerichtGeplaatst: do 08 dec 2011, 21:25
door baur323
Nope, tis een zwitser en die hebben wel vaker rare combi's.
Deze heeft een 3bak automaat. Ik moet zeggen dat ik die eigenlijk lekkerder vind rijden dan een 4...
(is wat sneller, en zeker zo comfortabel).
De kleur is saffier blau. Redelijk zeldzaam, maar irl nog mooier dan op de foto!
Dank voor de complimenten.

Re: 735ia 1982 LPG

BerichtGeplaatst: do 08 dec 2011, 21:55
door CeesBMW
Overgangsmodel heeft een 3 traps automaat en een Sharknose. Het verschil t.o.v. het eerste type zit hem in de ondervoorbumper, nieuw type tellerbak (met SI), en nieuw type verwarmingsknoppen (ipv de draaiknoppen). Dus de combi klopt helemaal !

Re: 735ia 1982 LPG

BerichtGeplaatst: vr 09 dec 2011, 20:20
door alpinac1
Mijn ervaring is ook dat een 3 traps automaat lekkerder rijd dan een 4 traps. Ik heb 2x 528i gehad met allebei deze automaten. De 4 traps loopt te laag in toeren en dus te traag.

Re: 735ia 1982 LPG

BerichtGeplaatst: vr 09 dec 2011, 20:22
door graad
vind een 3 traps ook mooier schakelen!!!
mooie sharknose btw :Peace: :Peace:

Re: 735ia 1982 LPG

BerichtGeplaatst: vr 09 dec 2011, 21:24
door jeffreypico
alpinac1 schreef:Mijn ervaring is ook dat een 3 traps automaat lekkerder rijd dan een 4 traps. Ik heb 2x 528i gehad met allebei deze automaten. De 4 traps loopt te laag in toeren en dus te traag.


Dat klopt maar.

De 7 destijds is gemaakt meer voor op de snelwegen (lange ritten),voor de directeuren die naar A , B moesten rijden en op tijd.

Re: 735ia 1982 LPG

BerichtGeplaatst: zo 11 dec 2011, 19:54
door baur323