Hoi, nee geen APK. Maar naar mijn bescheiden inzicht zal dat ook niet echt een probleem zijn. Als e auto te lang blijft staan, ga ik er wel mee aan de gang, incl. bougies / olie en filters, maar dan zal de prijs ook iets anders worden. Ik heb er voorlopig geen tijd voor. Hij rijdt geweldig verder, enkel bij een warme start zoekt 'ie even naar zijn juiste mengsel voordat 'ie netjes loopt ( halve minuut ). Dat heeft te maken met de bougies die vervangen moeten worden. We hebben nou ruim 500km afgelegd, kinders naar school, boodschappen, snelweg en half uur file. Geen enkel probleem ondervonden.
De auto heeft inderdaad een tijd gestaan bij iemand, en van die persoon heeft een maat van mij 'm weer overgenomen. Waarom die auto een tijd gestaan heeft is onduidelijk, maar ook niet erg belangrijk. De auto wordt vandaag geschorst omdat mijn vrouw en ik er maar steeds niet over eens worden wie 'm mee neemt
en om er nou twee aan te schaffen ..... Er kan wel mee proef gereden worden, gewoon even op de land. - en B weggetjes hier door de weilanden.