Hallo,
Ik moet over twee maanden voor langere tijd naar het buitenland, en bij terugkeer krijg ik een lease-auto (tja).
Ik ben daarom van plan mijn fijne BMW te verkopen.
Zal deze week even wat fotootjes schieten, maar alvast het volgende:
* 728i uit 1986, dus blijvend wegenbelastingvrij
* apk vervalt eind maart
* 2 nieuwe banden moeten erop. Zitten niet bij verkoop (tenzij ik eind deze maand APK laat doen)
* deurslot bestuurdersportier defect
* hier en daar wat plekjes, maar niets schokkends voor auto van deze leeftijd
* automaat geschakeld
* afgelopen zomer kleppen gesteld door Cees, en sindsdien slechts 3000 km gereden
* nieuwe benzinepomp
Motorisch in erg goede staat, staat 170d KM op teller. Zelfs bij -22 graden was het starten en rijden.
Motorisch dus goed, optisch hier en daar wat mankementen. Nogmaals, niets schokkends.
Ik wil in principe snel schakelen, en vraag niet de hoofdprijs. Alles is bespreekbaar.
Vragen mag, proefrijden ook.
PM bij interesse, maar de beller is sneller.
Jeffrey
06-52687760
Ik moet over twee maanden voor langere tijd naar het buitenland, en bij terugkeer krijg ik een lease-auto (tja).
Ik ben daarom van plan mijn fijne BMW te verkopen.
Zal deze week even wat fotootjes schieten, maar alvast het volgende:
* 728i uit 1986, dus blijvend wegenbelastingvrij
* apk vervalt eind maart
* 2 nieuwe banden moeten erop. Zitten niet bij verkoop (tenzij ik eind deze maand APK laat doen)
* deurslot bestuurdersportier defect
* hier en daar wat plekjes, maar niets schokkends voor auto van deze leeftijd
* automaat geschakeld
* afgelopen zomer kleppen gesteld door Cees, en sindsdien slechts 3000 km gereden
* nieuwe benzinepomp
Motorisch in erg goede staat, staat 170d KM op teller. Zelfs bij -22 graden was het starten en rijden.
Motorisch dus goed, optisch hier en daar wat mankementen. Nogmaals, niets schokkends.
Ik wil in principe snel schakelen, en vraag niet de hoofdprijs. Alles is bespreekbaar.
Vragen mag, proefrijden ook.
PM bij interesse, maar de beller is sneller.
Jeffrey
06-52687760
Laatst bijgewerkt door jaffa op vr 30 maart 2012, 19:49, in totaal 2 keer bewerkt.