Even hier onder de aandacht brengen. Ik heb onverhoopt een koplamp wis was set liggen voor een type 1. Het is een perfect reserve setje of voor iemand die voor de looks gaat. De kabelboom zit er niet bij namelijk. Het bevat ringen, bladen, mechanismen en werkende motortjes!
baur323 schreef:55 euro is geen forum prijsje voor zoiets..
nee altijd de hoofdprijs vragen he bijvoorbeeld ( ) ten eerste weet je niet eens wat ik eerst geboden had En Ilte denk dat Jeltuh heel goed zelf wel kan bepalen heeft ie jouw niet voor nodig
Jemig Haagie reageer eens niet altijd zo direct man! Weet je wel eens waar je over praat? Dit zijn zeldzame onderdelen, die ga je niet overal vinden. Dus waarom zou je dan iemand matsen? Je zegt altijd tegen iedereen dat ze moeten denken voordat ze wat posten, ik zou maar eens bij jezelf beginnen als ik jou was...
@ Jeltuh, mijn bod via de mail staat natuurlijk nog steeds
Thegs schreef:Jemig Haagie reageer eens niet altijd zo direct man! Weet je wel eens waar je over praat? Dit zijn zeldzame onderdelen, die ga je niet overal vinden. Dus waarom zou je dan iemand matsen? Je zegt altijd tegen iedereen dat ze moeten denken voordat ze wat posten, ik zou maar eens bij jezelf beginnen als ik jou was...
@ Jeltuh, mijn bod via de mail staat natuurlijk nog steeds
Jaja, openbaar commentaar ontvangen is een probleem, maar openbaar commentaar leveren kan blijkbaar wel. En dan via pb ook nog commentaar leveren op het leukste E23 Steunpunt van Nederland (Oldebroek)...