Ik heb misschien wel zin om deze 2002 te gaan bekijken. Dit model wordt niet minder waard denk ik, als de auto in goede staat is tenminste. Zeker de sedan zie je erg weinig en ik vind em mooier dan de touring. Volgens het chassisnummer is het inderdaad een 2002 uit begin 73. Heeft iemand ervaring met dubbele webers op dit model?
Heb een 2002 met 2 dubbele webers gereden. Een snelle auto voor die tijd. Voordeel was dat je wat kon spelen met de sproeiers; waren heel makkelijk te wisselen. Toendertijd was ik nog niet zo op de hoogte van korte of langere diffs, wat voor het verbruik wel wat zou uitmaken. Denk er met veel plezier aan terug. De Tii vond ik ietsje minder snel in het optrekken, maar het verbruik was duidelijk gunstiger. Waarden weet ik niet echt meer, maar de Ti 1 op 8 en de Tii 1 op 10, is wat ik me herinner. Wat ik me niet herinner is dat 'zwart' een kleur was die je kon kiezen. Maar ja, is ook lang geleden! Groeten, Danny
Ja Graad liever zoeken in nederland, dat klopt. Ik heb op de sharknose meeting al rond gekeken. Mijn meiske vind dit type heel gaaf en ik vind t natuurlijk prima als zij ook een bmw wil En ik denk ook dat deze prijs morgen nog wel stijgt. Voor dit bedrag vind je normaal een 1602, wat qua vermogen ook prima is.
Liever een harde met weinig werk als te veel uitgeven voor een 2002 en veel verborgen werk! Vind met ronde achterlichten wel t mooist. Ik waardeer deze bmwees steeds meer toch de leeftijd denk ik,of verstand
Tis dat er veel ""winst "" op mijn 2002 touring zat.want dat was ook een superauto.met minimale werk. Je moest van t uitbouwset houden,maar ik vond t super staan.
Ik heb de foto van de motor nog eens beter bekeken en te zien is dat het luchtfilter ontbreekt; is een lange ronde bus. Kan ook een 'open'-systeem zijn, maar dan wordt de lucht niet gefilterd, zo te zien. Als die er wel bij is, dan zal die zonder een aanpassing=deuk/inkeping voor de rembekrachting niet passen. De auto is geen originele Ti, want daarbij is de bekrachtiger verder naar voren geplaatst. Kan niet goed zien of het stroomverdeler is aangepast. Bij deze 'opzet' moet de verdeler van het type 'centrifugaal' zijn, dus zonder de vacuum vervroeging. Groeten, Danny
Dit is geen Ti, gewoon 2002, dat heb ik gecontroleerd. Luchtfilter zit er los bij, net als de originele carburateur. En inderdaad moet het wel met ronde achterlichten zijn. Had vandaag geen tijd voor een bezichtiging en staat nu boven de 10000 dus ik laat hem voorbij gaan.
Al boven de 11.000. Wat een geld. Ben benieuwd waar het eindigt.
alpinac1 schreef:Dit is geen Ti, gewoon 2002, ..
Juist vanwege de ombouw naar een '" Ti " , werd het soms half gedaan= o.a. verdeler niet aangepast. Leverde een slechter lopende motor op en kans op klepschade. Succes met je verdere zoektocht. Groeten, Danny
Bij deze auto geldt, goed opletten denk ik. Zwart is nooit geleverd op een 02 uit dit bouwjaar.
Eerst kijken dan kopen, zeker voor dit geld. Geen originele ti inderdaad, een originele ti zit tegenwoordig rond de 30k. Maar een paar dubbele webers zijn zo geplaatst en erg leuk.