Kan dat een 745 op gas ???? Hoeft voor mij niet persee, rij niet zoveel Op de foto zit ie er mooi uit, waar moet ik letten bij bezichtiging van deze auto????
Hoezo, een raket nodig om naar de maan te gaan? Bij mij gaat alles naar de maan, zonder raket.
kijk of de turbo nog goed werkt(voel je wel met een proefrit!!) kijk goed bij de binnen schermen(onder de rubber spatbord/binnenscherm) wielkastranden zorg er voor dat de 3bak netjes schakeld(vloeiend en boterzacht) zorg ook dat de kmteller en de verwarming t doen
er is btw een forum lid die ook zn bmw e23 hier bij hem heeft gekocht..........kleine 180.000km............en een paar dagen later blok kapot en nog wat verdoezelde gebreken
Deze wagen heeft een venturi LPG installatie, is voor een turbo niet zo mooi. Injectie LPG is beter geschikt. Kijk ook eens naar de plek van de verdamper. die zit op het binnenscherm aan de passagierskant. Lekker handig als je bougies wilt wisselen. (mijne zit aan de bestuurderskant). Dit is een "budget snel snel inbouw" m.i. Maar ja als de wagen 100% goed is kan dat budgetgas eruit en laat je stefan een injectie LPG inbouwen. Ikzelf zou geen 745 1ste serie op lpg laten lopen, de tweede is daarvoor veel beter geschikt(motronic en harde klepzittingen)
Als je interesse hebt, ik weet nog een type II te koop ( niet mijn eigen !) uit 1984 in hele mooie staat ! Staat nog in Zwitserland. 169.000 km op de teller. Arktisblauw. Buffelleer etc.. Staat nergens op welke site dan ook. Komt van een MB garage.
Een kennis van heeft al proefgereden en loopt perfect..