vr 31 jul 2009, 23:58
Waar ik mijn auto had gekocht daar stond nog een 745i met 89 000mls in High Line uitvoering en immi alpinawheels. vraagprijs 4000 GBP staat in Engeland, interieur helemaal in wit leer, was in Litouwen gedaan, heb ik daar op het forum niet daar eens iets over gelezen?
Als ik mijn witte niet gekocht had dan had ik de volgende auto gekocht. Mooie 745i, met echte 137 000km van een invalide dame geweest dus kun je nagaan hoe daar mee gereden is Bj 1982, autm, met airco en schuifdak, kleur blauw, hele mooie auto met een beschadiging op het li achterportier vanwege de rolstoel, TRX met nieuwe banden. super auto voor de leifhebber en beslist niet afgetrapt, interieur als nieuw, prijs 6100, staat in M
za 01 aug 2009, 07:03
heb je toevallig fotos gemaakt robertf
met dat witte leer heb ik ook ergens gelezen,was dat niet op t oude forum
za 01 aug 2009, 11:16
ja dat geloof ik ook, ik weet niet meer of dat ook een witte 745i was. Ik persoonlijk vind de auto zo met al dat leer en houten stuur en witte wijzerplaten te kampachtig (sorry weet geen ander woord) maar andere vinden dat misschien mooi. heb vergeten fotos er van te maken.
Van de blauwe heb ik wel fotos maar krijg die op het forum niet groot, maar kan ze wel emailen