di 10 maart 2009, 21:45
di 10 maart 2009, 23:05
di 10 maart 2009, 23:35
wo 11 maart 2009, 04:20
wo 11 maart 2009, 08:33
wo 11 maart 2009, 08:43
TRX schreef:540iT 6-handbak met 286pk
wo 11 maart 2009, 08:44
CeesBMW schreef:Jij legt ook alles op de gevoelige plaat he Chiel
wo 11 maart 2009, 14:33
wo 11 maart 2009, 16:21
do 12 maart 2009, 04:03
TRX schreef:Wat zijn trouwens de optische verschillen exterieur van een 745i t.o.v.een ander type E23
do 12 maart 2009, 08:33
do 12 maart 2009, 09:12
TRX schreef:TRX schreef:Wat zijn trouwens de optische verschillen exterieur van een 745i t.o.v.een ander type E23
Waar blijven nu de kenners
do 12 maart 2009, 09:45
do 12 maart 2009, 11:49
do 12 maart 2009, 11:51
do 12 maart 2009, 12:04
do 12 maart 2009, 15:38
CeesBMW schreef:TRX schreef:TRX schreef:Wat zijn trouwens de optische verschillen exterieur van een 745i t.o.v.een ander type E23
Waar blijven nu de kenners
Intercoolergaten in de voor-onderbumper. Voor de rest zijn er geen verschillen tussen de 735i en 745i.
do 12 maart 2009, 19:54
Tom 745i schreef:Dit is ook een optie om meer koude lucht (wind) door je intercooler te laten gaan
http://www.bmwwikiwiki.com/perspective. ... oolerHoles
zit er zelf ook aan te denken om het een keer te maken.
Groetjes Tom
do 12 maart 2009, 20:10
do 12 maart 2009, 20:24
zerotolerance schreef:Ik zou eerlijk gezegd liever een andere intercooler monteren dan gaten in het spatbord te boren.
do 12 maart 2009, 20:26
do 12 maart 2009, 20:39
zerotolerance schreef:Hij zit op een r*k plaats (al zeg ik het zelf). Ik heb mij wel eens afgevraagd of hij daar wel enig zin heeft.
vr 13 maart 2009, 01:48
CeesBMW schreef:TRX schreef:TRX schreef:Wat zijn trouwens de optische verschillen exterieur van een 745i t.o.v.een ander type E23
Waar blijven nu de kenners
Intercoolergaten in de voor-onderbumper. Voor de rest zijn er geen verschillen tussen de 735i en 745i.
zo 25 apr 2010, 20:37
zo 25 apr 2010, 21:13