Switch to full style
Plaats hier de link naar artikelen die je hebt gezien elders op Internet
Plaats een reactie

nette 732i

di 07 jun 2011, 19:07

nette 732i als de beschrijving klopt dan een leuk prijsje
http://link.marktplaats.nl/455640381

Re: nette 732i

di 07 jun 2011, 19:10

Ben bang dat er toch iets werk aanzit.
Zie de chroomrandjes en de achterpanelen in het zwart...

di 07 jun 2011, 23:08

ook wat roest aan de voor bumper te zien.
nl kenteken/apk kost ook geld
geen automaat/trekhaak/lpg
maar voor kopend nederland gaat het goed met de prijzen.....

dus wat zullen we is gaan kopen.....
iemand nog een 732iA van 1983 of ouder staan, lpg en cc zou mooi zijn, prijs onder de 2500, roept u maar.

di 07 jun 2011, 23:12

Opstellen in rijen van 10 voor E-A zijn huis :mrgreen:

wo 08 jun 2011, 00:04

haha, zal wel een gekkenhuis worden hier :)

Ga morgen weer is een rondje orienteren her en der, vindt zo'n busje helemaal geweldig dan of een chevy van of een dodge ram van. Ver
volgens er een camper van maken en hotels niet meer nodig.... of toch een bmw :) als we maar wat te sleutelen hebben :)

wo 08 jun 2011, 08:03

Ik heb ervaring met beide, met de chevy 20 jaar, is mooi rijden maar vreselijk om te sleutelen, overal bekijks met zo'n Van . Met BMW 33 jaar ervaring, rijdt fantastisch en sleutelen is redelijk eenvoudig en met een e23 heb je nu ook al bekijks. Het valt de mensen toch op dat je niet een alledaags auto rijdt.
Ik heb gekozen en mijn BMW gehouden hoewel ik alweer naar een Van aan het kijken was uit weemoed, maar dat gaat toch niet door, hoewel dit wel een hele aantrekkelijke is en een witte!!
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2002-EXP ... 3f0a5aaf4a.

wo 08 jun 2011, 09:04

ErikAnton schreef:ook wat roest aan de voor bumper te zien.
nl kenteken/apk kost ook geld
geen automaat/trekhaak/lpg
maar voor kopend nederland gaat het goed met de prijzen.....

dus wat zullen we is gaan kopen.....
iemand nog een 732iA van 1983 of ouder staan, lpg en cc zou mooi zijn, prijs onder de 2500, roept u maar.

Ja voor niks gaat de zon op :?:
Liefs met nieuwe apk gepoetst een beurtje ja wie wil dat niet :lipssealed:

Vind het een hele nette prijs voor deze auto
gasinstalastie kost ook niks als je hem zelf in bouwd
op kenteken zetten kost ook geen drol
Maar
Hebben jullie hem al van dicht bij bekeken :?: ,oordelen gelijk al over de roest en chrome randen wie zegt dat het slecht daar onder is

wo 08 jun 2011, 18:36

pffff

op kenteken zetten kost inderdaad geen drol als de papieren maar kloppen.......................................
op gas is ook geen probleem, totdat je aangehouden wordt.................................. en het niet op kenteken staat...............................
was er nog iets???/

Ben vandaag bij deze wezen kijken........

http://auto.marktplaats.nl/oldtimers/42 ... 4VB4M&df=1

Nu eerst kijken en oordeel vellen.

Zal eerlijk vertellen wat ik gezien heb,

van afstand een mooie achat groene 728 en dacht dit kan wat worden! onderkant hard, bumpers netjes, deuren hebben van die roestplekken aan de onderkant, maar een deur is gelukkig te vervangen.
Motorkap open..... toen begon de ellende, kap vast houden.... en scharnierpunten stonden op punt van open scheuren zodat er dus een nieuwe kap op moet met gasdrukveren.
dikke koelwaterslangen droogte scheuren in, en op meerdere plekken lek, radiateur lek. alle luchtslangen bij inlaat slecht/kapot en dus ook lek.
nu achter het stuur..... heeee, geen glas meer in de tellerbak en benzinetank aanwijzing verboogen en niet meer werkend, veel rode lampen brandend.
starten.... tik en lopen.. en ja het lijkt wel op mijn 6,2 diesel, lijkt wel of die op 5 cilinders probeert te lopen, en loopt hoog stationair als je dat zo kan noemen door de vele lekken. draai je aan je stuur hoor je ik denk een lekkage in het stuurhuis of stuur pomp.
trap je op de rem is het een spons. uiteraard uitlaat lek, zat er wel een uitlaat op????......

Wat stond er nu bij de advertentie? voor apk alleen remslang vernieuwen, motorisch 100%?

Nog geen eens een bod gedaan, heb 's zomers weinig zin om auto's te slopen, maar dit is er 1 in elk geval voor mij! Voor een ander wellicht niet.
optie loos trouwens en nooit onderhoud gehad. het had er 1 op pools kenteken kunnen zijn !

Maar robert, dat is een mooie chevy van, maar ik zoek wel een wegenbelasting vrije :)

wo 08 jun 2011, 19:13

Ik had deze auto inderdaad ook zien staan op MP, maar had er al bijzonder weinig vertrouwen in, terecht naar nu dus blijkt :S

wo 08 jun 2011, 19:55

[quote="ErikAnton"]pffff

op kenteken zetten kost inderdaad geen drol als de papieren maar kloppen.......................................
op gas is ook geen probleem, totdat je aangehouden wordt.................................. en het niet op kenteken staat...............................
was er nog iets???/

ja die moet je dan ook op kenteken zetten
maar gas bouw je er dan in VOOR je een kenteken aan vraagt ;)

wo 08 jun 2011, 21:03

dan wl een nieuwe of hagel nieuwe installatie erin, andrs is het weer afkeur, en kost dus dan toch geld....

maar ok, het kost allemaal bijna niets......

wo 08 jun 2011, 21:05

en haagie, wat vindt je van deze?

http://auto.marktplaats.nl/oldtimers/44 ... 4VB4M&df=1

wo 08 jun 2011, 21:17

je weet toch dat je in die prijsklasse een werkhok krijgt of een veredelde sloper. Kan zijn natuurlijk dat je een witte raaf treft maar dan staat zo'n auto niet te koop sinds 2 februari , alleen dat al had de ogen moeten openen. :roll:

wo 08 jun 2011, 22:50

gelukkig ben ik niet op zoek

heb er zelf wel 1 met de tijd 1 te koop met nieuw gas instalasie en automaat en met nieuw apk maar niet onder de 2500

ja is wat je wilt anton net wat robert zegt staat al een tijd te koop en als je graag mag hobbyen
gebruikte gas instalasie kan je ook gebruiken als de tank maar niet te oud is en je de papieren van de instalasie erbij heb

mijn blauwe op de foto gaat het gas er ook uit en is al verkocht incl papieren

ps ite heeft een set liggen

do 09 jun 2011, 08:04

gelukkig ben ik ook niet op zoek. maar stiekem houd ik wel de markt in de gaten. er mag best veel werk aan zitten, maar moet dan wel een 732ia zijn, elk ander model moet aantrekkelijk zijn anders heeft het voor mij geen zin. En inderdaad mag een sloper zijn en slopend nederland weet wat zij betalen voor slopers, ik dus ook. Maar nogmaals ik zoek niks, wacht geduldig op iets leuks en dat komt altijd!

Als je de advertentie leest staat er motorisch 100%, niet waar dus, onderhoud netjes gehad, waar dan? ( dan moet je daar niet wezen) enz enz enz
En je merkt wel dat er maar weinig mensen kijken bij dit zulk auto's aangezien niemand er is geweest, dus wederom voor kopend nl is er veel af te krijgen.( Zorg wel dat je al een extra blok hebt.

Zal komende week even in Halsteren kijken bij die andere kale 728. En dan stop ik weer even met kijken :)

De groeten Erik

za 18 jun 2011, 18:20

Eric,
je mag mijn mooie 732iA overnemen voor 4000e,heb je echt geen werk aan,alleen maar rijden :clap:
zie foto hieronder

zo 19 jun 2011, 00:54

Dat is zeker een mooie op de foto! Om eerlijk te zeggen ben ik nu ook aan het rond kijken
voor een chevy van belastingvrij en kan niet alles kopen helaas....
Waarom ben je hem al na 4 maanden zat????

Geef je wel even een pb, of je extra foto's wil doorsturen.

Ben trouwens bij die bmw 728 in Halsteren wezen kijken, is geen sloper maar ook
geen kant en klare instapper. geen apk, kmteller defect, blower defect, kachelbedienings knoppen branden/werken niet,
schokbreker lv defect, uitlaat lek, motor liep slecht stationair, stuurpomp herrie, accu dood, gereedschapsetje en reservewiel veel roest,
waterslangen kwamen niet op druk, maar wellicht was mijn geduld niet groot genoeg. wel waren de slangen oud en rijp voor vervanging.
benzine tank leeg, lampje brand wel tm, maar verder een harde auto! Er is zeker wel wat mee te doen maar kost wel knaken.

zo 19 jun 2011, 09:36

Een perfect functionerende E23 kost geld, of je moet er zo mee blijven rijden.
Ik heb ook een heeeeeeeeeeeeele lange lijst van reparaties en toch was het een goede auto toen ik hem kocht. :o

zo 19 jun 2011, 10:39

klopt robertf...........maar denk dat wij te kies/nouwkeurig zijn.....
we willen gewoon dat t super blijft,en da kost geld....
maar ik begin t eens met je te worden,beter 2 goede in bezit....
dan 5 werkhokken :clap: :clap:

zo 19 jun 2011, 12:46

Klopt graad, inzicht komt met de jaren. Ik had er ook meerdere maar half af, jaren sleutelen en niet rijden. Ben toen voor kwaliteit gegaan en dat houdt zijn waarde. Ik heb nu 1 cabrio en 1 dichte en meer hoef ik niet, je kunt er toch maar in 1 tegelijk rijden. Wil je je autos netjes houden, en jij bent ook een pietje precies dan heb je heel wat sleutel en-poetswerk aan twee autos en nog een dagelijks vervoermiddel.
Plaats een reactie