Plaats hier de link naar artikelen die je hebt gezien elders op Internet
vr 28 okt 2011, 09:54
die prijzen vallen echt zo hard....
http://www.target-cars.eu/cars/bmw-645c ... lack.html#helaas het stuur aan de verkeerde kant !
gr,
Mark
vr 28 okt 2011, 15:51
nog eventjes wachten en je hebt een e60 m5 voor dat geld (die beginnen in Duitsland ook al rond de 20 k nu, een e28 m5 is tegenwoordig duurder dan een vroege e60 m5
vr 28 okt 2011, 21:13
Schijnt wel dat die blokken van de M5 geen ton draaien.
90000 en ze draaien vaak in de soep.
blok vervangen kost 30k... dus een kapot blok en je M5 is toto
.....mooie auto's maar echt niet betrouwbare blokken.
za 29 okt 2011, 08:19
Hang je er toch gewoon een blok van een 745 in
,weet je zeker dat ie ff mee kan.
za 29 okt 2011, 10:54
zooka schreef:Schijnt wel dat die blokken van de M5 geen ton draaien.
90000 en ze draaien vaak in de soep.
blok vervangen kost 30k... dus een kapot blok en je M5 is toto
.....mooie auto's maar echt niet betrouwbare blokken.
dan heb je het over de e60 m5 toch? de e28 m5 blokken lopen wel wat meer.
za 29 okt 2011, 16:11
ik heb zelf een e60 m5 gehad, was aan de straatstenen niet kwijt te raken toen hij 3 jaar oud was en ik heb wilde verkopen,
zelfs de dealer wilde hem niet zo 1-2-3 inruilen...
@zooka: dat krijg je al allerlei mensen die net die 20k over hebben, zo'n auto kopen en er de hele dag maar mee stampen en geen beurten geven en geen olie (elke 1000-1500km een liter is normaal) bijvullen. Maar zo'n drama zijn die v10 blokken echt niet: als je ze goed warm/koud rijdt kun je echt wel raggen met die dingen heb er nooit iets aan gehad. Niet vergeten het zuipt als de pest: tank 180km heb ik al gered, gemiddeld zo'n 330km per tank
za 29 okt 2011, 18:35
Ja idd e60 M5 bedoel ik.
Kennis van me is bmw monteur die vertelde me dat, hij ziet ze geregeld.
Boven een ton een absolute no-go om aan te schaffen, uitzonderingen zijn er altijd wax maar over het algemeen is het dus een slecht blok.
zo 30 okt 2011, 13:49
ik denk dat wax daar zeker een punt heeft, ik denk dat er veel van die motoren zijn waar veel t vaak veel te veel gas is gegvens met een koude motor. En omdat er best wel veel e60 m5'en zijn die nu hard goedkoper worden, komen er steeds meer mensen in die auto's to rijden die ze mishandelen en dat ze daarom zo vaak kapot gaan. Bij een m88 moet ook niet volgas gaan geven zonder ze rustig warm te laten draaien en al helemaal niet: even auto starten, 20 meter rijden en dan weer uitzetten, daar kunnen ze niet tegen.
zo 30 okt 2011, 19:20
das t zelfde als met de m30 motoren......langzaam op temperatuur en dan kun je een x goed gas geven...en bij de turbo moet je m eigenlijk nog even laten lopen als je m al wilt zetten.....
is beter.....
zo 30 okt 2011, 19:24
graad schreef:das t zelfde als met de m30 motoren......langzaam op temperatuur en dan kun je een x goed gas geven...en bij de turbo moet je m eigenlijk nog even laten lopen als je m al wilt zetten.....
is beter.....
ja inderdaad, zelfde verhaal maar een m88 is natuurlijk eigenlijk ook een m30 met andere kop. geldt overigens volgens mij voor heel veel bmw motoren.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.