Ik denk dat binnenkort alle auto's die nog in aanmerking komen schrikbarend duur gaan worden. zodra het tot mensen doordringt dat er een einde aan gaat komen. dat geld denk ik zeker voor de auto's die nog geschikt zijn als dagelijks vervoer! iemand nog een loods in de aanbieding??
Er komen altijd nieuwe mensen bij die een oldtimer zoeken. Mensen die er al een hebben zullen hem minder snel wegdoen. Er zijn de laatste jaren steeds meer mensen die als dagelijkse auto voor een oldtimer kiezen, deze worden over het algemeen steeds beter onderhouden en dus meer waard. en alles wat schaars is is gewild.
en de ""oltimers""van de jaren 80 zijn beter geschikt voor dagelijks vervoer. de meeste injectie(is toch altijd prettiger dan carbrateur,vind ik persoonlijk)abs, stuurbekrachtiging,hoofdsteunen,gordels achterin, c v enga zo maar door
oohhjaaa,kunnen qua uiterlijk ook met de tijd nog mee, en onderdelenvoorzieningen nog op pijl
Ik keek steeds vaker naar auto's die ik vroeger geweldig vond en nu weer. Lancia Delta Integrale Evo, Audi Ur-Quattro 20v en M3 e30 zaten/zitten wel in mijn top vijf van semi klassiekers.