robert: maar dan heb je dat lekkere turbogat niet meer en die 2000 km die ik er paar jaar mee reed, daarvoor maakte die 20l/100km niet uit
1:10 ging ook, rustig 120km/h op de autobaan, maar daar heb je die auto niet voor : in de 1 tot 90 en de 3 tot 210: ge-wel-dig !
Heeft hij hem nog goed kunnen verkopen ? De prijzen gaan omhoog als een raket de laatste jaren!
De E65 is echt een super auto voor een prikje op dit moment : 735i wordt je mee nagegooid voor < 10k en 760iL van 1e eigenaar 100k km voor <15k!
Alleen goed automaat op schokjes & alle snufjes controleren als je er eentje koopt, ik had voor de grap eens de garage gebeld wat me een nieuwe navi module & versteker module zouden kosten, daar word je niet vrolijk van ! Automaat van mijn 335d heeft ook die problemen, wordt op dit moment gereviseerd, kost een complete e23 zowat....
Ik ga toch maar voor een C63, eens wat anders met een ster ... ben benieuwd hoe het bevalt: de testrit in de SLS laatst was geweldig, geen typische taxi zeg maar : wat een extroverte ragbak
zero: de oude single turbo's hebben allemaal een turbolag, 930T was zelfs zo erg dat hij tot 3000 touren zo traag was als een fiat panda en daarna in 1x BOEM
Aero 9-5 turbo is ook 20jaar jonger , daar ben ik ook eens mee gereden op de saab experience day: reed prima & erg leuk evenement, veel plezier ermee !