klopt Johnnie, heb nog een setje op zolder
klopt Michiel, zal niet eenvoudig zijn maar ik heb een mooie e24 en wil niet slechter dan rij ik deze verder. Ik heb geleerd om geen haast te hebben en geen concessies te doen aan wat je wil hebben. Ik heb jaren gezocht naar een E9, nooit de passende auto gevonden. Zo'n 10 jaar geleden kon ik er een kopen voor 28 000 gulden, heel veel geld toen, de koop ging niet door omdat de restauratie zo slecht gedaan was. Iemand nam er een voor me mee uit Italie hij stuurde 48 fotos uit Italie. Toen hij met de trailer in Geleen op een parkeerplaatst stond ben ik er naar toe gegaan Ik zat al weken in spanning want dit was mijn BMW. Grote teleurstelling de binnenschermen waren gewoon rot, het bekende euvel, zelfs in Italie. Ik was een half jaar met een fransman in Californie aan het mailen over een XK140, prachtige auto, blauw roodlerenbekleding beige kap, precies zoals ik hem wilde hebben. De auto kwam naar Frankrijk en wij er naar toe om mijn droomauto te halen. Van buiten een mooie auto, vanonderen met bodyschutz over het zand de hele bodem behandeld. Deze auto wilde ik niet hebben. Ik zal mijn ervaring posten met de zoektocht naar Paul zijn auto, was een stukje voor ons clubblad