wo 26 aug 2009, 20:55
Ik heb de auto niet goed bekeken omdat wij er niet in geinteresseerd waren. De auto stond in een hoek van de garage onder het stof niet schoongemaakt. Hij had net de BBS wielen terug en er zaten nog alpinas op Hij zei dat de wielen hem 800GBP gekost hadden. Wij konden hem hebben voor 4000GBP zonder BBS. Ik denk dat de auto flink gepoetst is en het interieur schoongemaakt is voor de fotos. Het interieur was helemaal van leer ook dashbord en hemel en dat was in Litouwen gedaan, houten stuur en witte wijzerplaten. Verder heb ik geen oordeel over de auto, als we voor deze auto waren gegaan dan had IK hem niet gekocht. Aan de andere kant denk ik dat het wel handel kan zijn hier. Zijn altijd mensen die dit willen, is toch een 745i met relatief weinig Kms en wit is in.
Stel dat je hem voor 5000GBP krijgt (dat zou 4000 plus de BBS zijn en dat bod kun je telefonische doen) dan is dat 5850 euro. Er komt geen BPM bij of invoerrechten alleen keuringskosten en kenteken.
Dan moet je hem halen. Mij koste dat met een Caddy 75 euro diesel en 26 euro overtocht, voor de BMW 100 euro benzzine en 26 euro overtocht
Laatst bijgewerkt door
RobertF op wo 26 aug 2009, 20:59, in totaal 1 keer bewerkt.