Als iemand een Sniper aanzet dan mag ie hem hebben. Als dat niet zo zou zijn en hij staat erg laag aan het einde dan wil ik de garage nog wel eens volzetten.
Ik denk dat 1900 wel redelijk is, maar niet voor jullie. Komt teveel bij om op te halen en stallen, slopen etc, wat Michiel zegt. Beter dan voor iets meer de mijne ophalen.
@ Mike-PB retour.. back on topic: maar om nu een garage vol te zetten met E23's waar je niets mee gaat doen? Alhoewel.. het is wel fijn als je onderdeeltjes zo voor het oprapen liggen.
Das ook weer waar. De turbo werkt prima. Het interieur heb ik al, net als de velgen. Er zit in een Exe waarschijnlijk net iets meer dan wat ik nu ben maar om daar een hele auto voor opzij te zetten. Ik zou er af halen wat ik nodig ben en de rest verkopen. Blok raak ik nog wel kwijt maar de rest?
Dat is dan ook het hele punt. Michel en ik kopen zo'n ding om uit elkaar te trekken. Sommige auto's zijn pas na een half jaar betaald, sommige leveren gelijk geld op. Rijk wordt je er niet van!