Oh misschien is ie het wel waard hoor maar wat ik niet begrijp dat ie al een tijd te koop staat en dat de prijs al twee keer is verhoogd. Maar goed ik moet me er ook niet mee bemoeien!
als de lak nog top is, interieur ook, techniek ook alles top, kan zo'n prijs best: ga het maar eens zelf allemaal maken, ik wil helemaal niet weten wat de 728i me al gekost heeft
BMW E23 728i | BMW E24 635CSi |BMW E31 850i | BMW E32 750iL
Vaak is het niet de prijs die het hem doet maar de koper. Vandaar maakt het niet uit of je er duizend bij of af doet, komt de juiste koper die kijkt niet op een paar duizend. Geldt eigenlijk alleen voor het duurdere/exclusievere segment.
Met deze prijs zou ik toch een aantal opmerkingen hebben voor de verkoper: de geluidsisolatie onder de motorkap is gaar, waar zijn de lichtmetalen velgen??? Die waren toch standaard vanaf de 735i? Ja, hij is 25 jaar oud, maar toch, je zou verwachten dat die dingen dan ook in orde zouden zijn met deze prijs, is mijn mening.
Stig... Captain Slow past beter bij mij. 732i - Polaris Metallic - '85. Aan het opknappen naar nieuwstaat.
Wat is mijn turbo dan wel niet waard als een Alpinalook voor een dergelijk bedrag van eigenaar mag wisselen?
Ik heb geen illusies. Niet iedereen heeft dergelijk geld liggen. Het is (en blijft) voor ons type auto's toch de eerstkomende tijd een kopersmarkt. Ik ben blij met wat ik heb en heb het geld niet nodig. Maar als iemand een leuk bedrag biedt gaat ie wel weg.
tis maar net wat een liefhebber er voor over heeft......inderdaad.. een auto moet je aan spreken of nie.... ik moet op t 1e oog verliefd worden... en dan maak t bedrag nie zo heel veel uit...als ik/je dat hebt liggen.
en ik weet wat de 745i van me ongeveer gekost heeft ik zou t er zelf nooit insteken....
is ook mijnfavoriet Graad, maar vind een Gt quatro coupe leuker en de mooiste vind ik de RS2
Dit is mijn oude audi coupe spijt van gehad dat ik hem heb ingeruild voor een E34-525i dat geluid van die 5pitter 20 klepper was echt super,als de E34 van de vrouw ermee ophoud dan komt er een GT coupe 2.2 voor in de plek Let op de RS2 look carbon ipv hout inleg en de originele USA achterlichten en de ABT teller platen
Laatst bijgewerkt door MartinE34 op wo 03 aug 2011, 22:59, in totaal 1 keer bewerkt.
MercedesBenz SLK 350 Volvo C30 T5 EXIT E23 735 iA Opalgrun EXIT E24 635 CSiA Opalgrun EXIT Ford Capri MK III 2.3 Ghia EXIT Audi GT Coupe 2.2E EXIT Audi Cabrio 2.3 E Grijs EXIT VOLVO C70 CC 2.4i Grijs VOLVO S60 2.4 Zwart EXIT