Pagina 1 van 1

745i van 1980

BerichtGeplaatst: ma 21 nov 2011, 05:50
door bert/e23

Re: 745i van 1980

BerichtGeplaatst: ma 21 nov 2011, 09:56
door Bmw e12 driver
Deze heb ik twee jaar geleden bekeken , vroeg toen

Re: 745i van 1980

BerichtGeplaatst: ma 21 nov 2011, 10:37
door graad
nie gek veel geld :Peace:

Re: 745i van 1980

BerichtGeplaatst: ma 21 nov 2011, 10:57
door baur323
Maar met zeer vermoedelijk een smakelijke turbo revisie..
Bovendien m102, 3 bak - er zal wel geen tankpas bij deze prijs zitten.

Re: 745i van 1980

BerichtGeplaatst: ma 21 nov 2011, 11:28
door Rts
liever een fluitende turbo

Re: 745i van 1980

BerichtGeplaatst: di 22 nov 2011, 10:54
door graad
moet zeggen dat een 3 bak velemalen beter schakeld dan zoon 4hp bak......

Re: 745i van 1980

BerichtGeplaatst: di 22 nov 2011, 11:50
door Bmw e12 driver
Rij al 2 jaar in de 745, het verbruik met de oude of de nieuwe maakt niet zoveel uit .(heb het oude model)
Weet alleen dat de oude sneller is dan de nieuwe :wave: :wave:
En schakelen gaat super , niks electronisch wat stuk kan gaan helemaal super . :Peace: :Peace: :Peace:

Re: 745i van 1980

BerichtGeplaatst: di 22 nov 2011, 13:10
door RobertF
moet zeggen dat een 3 bak velemalen beter schakeld dan zoon 4hp bak.....

Je moet toch eens in die van mij rijden......misschien herzie je dan je mening.......
mijn bak werd 20.000Km geleden gereviseerd bij ZF in Oslo en schakelt als boter, mooier dan een amerikaan en dat zegt wat.

Re: 745i van 1980

BerichtGeplaatst: di 22 nov 2011, 13:23
door zerotolerance
Ik had in mijn 730 een 3 traps automaat, in mijn 728i een 4 traps maar had ook het idee dat de 3 traps sneller (meer bij de les) was.

@ bmw e12 driver

Ik wil wel een sprintje tegen je trekken met mijn 745i :mrgreen:

Re: 745i van 1980

BerichtGeplaatst: di 22 nov 2011, 14:30
door graad
ik vind een 3traps vloeiender schakelen...heb in vele whalenose gereden....
maar dr gaat niets boven een 3 traps robertf :Peace:

kom jij maar s sturen in mn mercury....die voel je helemaal niet....zit een c6 bak onder :clap:

Re: 745i van 1980

BerichtGeplaatst: di 22 nov 2011, 18:52
door Bmw e12 driver
http://www.cs-zone.com/E23%20TESTBERICH ... %203.4.htm
Lees hier oud versus nieuw , ik heb het niet geschreven .staat onderaan .
En Zero wil best wel een sprintje trekken alleen dan wel tegen de niet getunde versie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .
Robert , het zegt toch wel iets , je bak gereviseerd bij 30.000 km :shock: :shock: :shock:
Gaat de drietraps wel wat langer mee .
Maar moet toegeven heb nog NOOIT in een viertraps gereden dus spreek niet uit ervaring :oops: :oops: :oops: :oops:

Re: 745i van 1980

BerichtGeplaatst: di 22 nov 2011, 19:23
door graad
ikke wel.....maar een 4hp is zeer gevoellig vind ik....ook met terugschakelen enzo....
een 3traps is nie zo zenuwachtig vind ik.....
en ja
getuned.....da ga je nie winnen van zero... :mrgreen:
maar kijken wie t langste volhoud....een uur gassen...origineel of getuned :sneaky2:

Re: 745i van 1980

BerichtGeplaatst: di 22 nov 2011, 20:06
door Bmw e12 driver
graad schreef:ikke wel.....maar een 4hp is zeer gevoellig vind ik....ook met terugschakelen enzo....
een 3traps is nie zo zenuwachtig vind ik.....
en ja
getuned.....da ga je nie winnen van zero... :mrgreen:
maar kijken wie t langste volhoud....een uur gassen...origineel of getuned :sneaky2:


Dat had ik ook wel door, maar het wordt weer eens tijd voor een updat van Zero , ben namelijk nogal nieuwsgierig.
Dynojet uitdraai :?: :?: :?: :?:

Re: 745i van 1980

BerichtGeplaatst: di 22 nov 2011, 20:57
door zerotolerance