Ben zelf al een tijdje op zoek naar een blauw lederen interieur, maar het is me opgevallen dat er de afgelopen weken al heel wat mooie setjes te koop staan , helaas niet in blauw
Wordt een beetje een stoelendans hier op het forum! Als de kleuren van m'n stoelen me irriteren vraag ik op het forum of iemand ze vandaag nog met me ruilt...
Laatst bijgewerkt door e23eric op zo 18 dec 2011, 19:05, in totaal 1 keer bewerkt.
zerotolerance schreef:Dat is ook een mooie combi, polaris met blauw.
In een blauwe had ik een lichter setje gedaan.
Wat bedoel je daarmee , alleen het setje of ook het tapijt ?? Bij mij is de rest ook blauw , dus dacht een blauw lederen interieur . Hoef ik niet het tapijt etc etc ook te veranderen
Hoezo, een raket nodig om naar de maan te gaan? Bij mij gaat alles naar de maan, zonder raket.
In Ob ligt echt alles om je auto om te kleuren. We hebben echt een schitterend beige leren interieur staan (soort High line, echt bizar). Ook de bovenste lijsten van de deuren zijn dan in leer. Uiteraard compleet met tapijt, hemel enzovoort...
waarom koop je niet een set en verf het blauw met HG leer verf gaat harstikke mooi ik heb mijn licht bruine set zwart gemaakt in me 7 en in me ouwe 5 serie had ik ook lichte van kleur stoelen en mooi chocolade bruin geverft