Hallo,
Vorige week heb ik een trouwpartij gedaan van een vriend van me.
De BMW e23 schitterde voor het stadhuis en kreeg veel belangstelling.
Ik heb een paar paar digitale foto's gevraagd.
Echt de moeite.
Nu heb een gemerkt dat de bolide soms durft in te houden als ik toeren ga.
De oorzaak heb ik gevonden ondertussen.
Waar ik begin dacht dat het de llm was, is nu achterhaalt.
Het probleem bevindt zich in de benzinetank.
Als je een paar topics terug leest , heb ik deze zomer de tank gedemonteerd en gecleand.
Met een elektrolyse proces en coating.
Tank was volledig rein.
Waar ik de fout heb gemaakt is na het cleanen de coating gieten.
De tijd er tussen moest minimaal, om roesten tegen tegaan.
Ik heb hem gedroogd met een haardroger (wat men vrouw niet weet
) voor een half uur in de zon.
dan coating gegoten.
Tuurlijk nu besef ik dat een half veel te weinig was, om hem poederdroog te krijgen.
Gevolg;
Stukken coating; klein, grote, dik, dun, ... liggen op de bodem.
Demonteren is nu aan de orde, daar kijk ik niet tegen op.
Maar het vlotter systeem heeft er ook van gehad.
Gaas is diep in gesneden en ik denk dat de pomp ook al een paar stukjes heeft opgegeten, deze werkt nog.
Het
aanzuigsysteem zou ik graag vervangen, ook losstaand omdat de vlotter die de hoogte aan geeft ook niet meer optimaal is.
Heeft er nog iemand een systeem om handen voor verkoop?
Of eventueel een voetje?
Bedankt,
Bietens