do 13 mei 2010, 20:49
do 13 mei 2010, 23:23
do 13 mei 2010, 23:25
vr 14 mei 2010, 06:13
vr 14 mei 2010, 09:38
oldie schreef:Heb je een automaat,ja.
De oliekoeler vervangen is niet zo moeilyk,slangen los, omhoog hangen.
Wat betreft de thermostaat ,er zit in je oliefiterhuis een klep[thermostaat] ,als deze drukloos is geweest moet je de oliecirculatie weer opgang brengen en ontluchten.Dit kan alleen via je oliefilterhuis.
Op je oliefilterhuis zit aan de rechterkant een driehoekige deksel,in de midden daarvan zit een m6 boutje van 1.5 cm lang.
Als je de oliekoeler hebt vervangen en alles weer hebt gemonteerd ,moet je het 1.5 cm lange boutje eruit draaien en vervangen door een van 3cm lang.
Transmissieolie vullen tot het min.niveau motor stationair laten lopen tot de circulatie opgang komt[slangen worden warm [allebijde] bak door alle versnellingen roeren.Daarna bij warme motor olie op peil brengen.
vr 14 mei 2010, 09:39
Michiel schreef:Was idd een optie Fred.
vr 14 mei 2010, 12:18