zo 15 aug 2010, 12:06
zo 15 aug 2010, 13:42
zo 15 aug 2010, 15:35
zo 15 aug 2010, 16:14
zo 15 aug 2010, 17:06
zo 15 aug 2010, 17:40
zo 15 aug 2010, 17:42
zo 15 aug 2010, 17:45
zo 15 aug 2010, 17:47
graad schreef:fred..............gewoon een draadje trekken.....
met een schakelaar aan/uit........
kun je m aanzetten waneer je zelf wilt.........
zo 15 aug 2010, 17:47
zo 15 aug 2010, 17:50
boeroe81 schreef:bij mijn 728i blijft de temp meter ook best laag staan!!!
net boven het blauw!!!! bij die puntjes....
vind dat eigenlijk best laag voor zo een motor en ook nog LPG erin!!!!
zo 15 aug 2010, 17:55
zo 15 aug 2010, 17:59
zo 15 aug 2010, 18:15
zo 15 aug 2010, 20:31
ma 16 aug 2010, 08:48
ma 16 aug 2010, 09:11
ma 16 aug 2010, 11:52
Nyts2005 schreef:Zo hoort het eruit te zien volgens de ETM:
ma 16 aug 2010, 12:03
ma 16 aug 2010, 15:47
ma 16 aug 2010, 20:31
di 17 aug 2010, 11:09
CeesBMW schreef:Robert, het is echt een heel eenvoudige schakeling;
Allebei de sensoren krijgen aan 1 aansluiting 12v plus. De andere aansluitingen lopen beide naar de electrische ventilator die voor de condensor zit. De draad van de 91 graden sensor loopt via een voorschakelweerstand naar de 12 volt plus van de ventilator (halve snelheid), en de draad van de 99 graden sensor loopt rechtstreeks naar de 12 volt plus van de ventilator. Thats it. Heb je echt geen kabelset voor nodig !
di 17 aug 2010, 12:16
di 17 aug 2010, 16:48
di 17 aug 2010, 18:39