iemand ervaring met v.v carburatie 730 voor edelbrock
ma 30 maart 2009, 16:45
hallo mn carburatie is lek(LUCHTLEKKAGE) op de as van de 2e trap 4a1 solex nauw zag ik een edelbrock carburatie die er wel erg het zelfde uitzag heeft iemand hier ervaring mee? mn co was 0,4 en mn ppm ruim 2000 genoeg om een heel dorp te vergassen dus vooral niet achter mn bmw rijden nee zo komt ie nooi door de apk gr martin
Re: iemand ervaring met v.v carburatie 730 voor edelbrock
ma 30 maart 2009, 17:09
Ik heb een paar jaar geleden hier ook in verdiep,toen voor mijn e3.In Amerika schijnnen ze dit vaker te doen,een Holley of Edelbrock carburateur op zetten.Je hebt wel een adapterplaat nodig om dit te doen(is gewoon te koop)Moest wel een kleine aanpassing aan gebeuren aan de adapterplaat,op je bestaande spruitstuk monteren en de Holley of Edelbrock erop.Het schijnt geweldig te lopen,ook koude start en stationar.Ik zal kijken of ik die site voor je kan vinden.
Re: iemand ervaring met v.v carburatie 730 voor edelbrock
vr 03 apr 2009, 19:24
Martin je hebt een lek? Wat zie je dan als je remmenreiniger erop spuit ? Trouwens ik heb een vraagbaak van de 5 serie besteld en daar moet het eea over de carb. 4A1 in staan. En wat doet de carb en of motor dan wel of niet? Ben nieuwschierig. Hein