Switch to full style
Alles technische onderwerpen en vragen over het m30 motorblok
Plaats een reactie

sensoren doormeten

za 23 mei 2009, 10:34

een paar sensoren doen het bij mijn 745i niet, te weten de motortemp sensor en de buitentemp sensor. althans ik denk dat deze defect zijn, de BC geeft -30 aan en de motortemp sensor verschuift na contact wel iets, maar loopt niet op. heb al een nieuwe tellerplaat geplaatst, helaas geen onderprint vervangen. zou daar ook het probleem kunnen zitten?
de motor temp sensor heeft het altijd gedaan, maar sinds ik de onderprintplaat gerepareerd heb, doet ie het niet meer
waar zit de sensor van de motortemp (de buitentemp sensor zit onder de bumper..) en hoe kan ik die het beste doormeten?

Re: sensoren doormeten

za 23 mei 2009, 16:46

MET WAT BENZINE OVER JE E23 HEEN,EN DAN VUUR ER BIJ :mrgreen: :mrgreen:

za 23 mei 2009, 17:30

Robert mag ik ff je temp sensor leeeeenen. Dan kan ik ff checken of de mijne kapot is.
Dank je Robert bij mn e24 is de sensor dus naar de kaloote. Jammer dat je em terug moet hebben.
:devilish: Benzine eroverheen Robert :devilish:
Leuke vrienden heb jij Robert. :crybaby: :crybaby:

za 23 mei 2009, 18:07

ach ja ik weet wie het zegt....

maar eerlijkheidshalve moet ik wel zeggen dat ik die 745i mischien iets te snel gekocht heb, mischien iets te veel hooi op mijn vork..... :crybaby:

za 23 mei 2009, 18:45

voor een kleine 2000meer,had je toen mijn e23 gehad robert :lipssealed: :lipssealed:

za 23 mei 2009, 18:45

Geef niet op Robert.. Aan het einde van de tunnel is licht.
Laat Graad maar slap lullen.. is het enige wat hij doet. En heel stiekem wil hij jouw 745i toevoegen aan zijn collectie. Ouwe BMWhebbert is het :mrgreen:
Laat m maar snel een schuimpie van een E39 gaan halen.. kan niet tippen aan je dikke 745!

Hou vol! en anders gezellig weer een keertje naar Almere. :Peace:

za 23 mei 2009, 18:48

heb robert al duidelijk gemaakt dat t een zeer goede basis is hoor :oops: :oops:

en rijden doet ie perfect,de 745 van m ;)

za 23 mei 2009, 18:52

Dus geen grappen meer over de 745 van Robert??? :o

za 23 mei 2009, 18:55

ooh,die toddebak van m :mrgreen: :mrgreen:

za 23 mei 2009, 18:57

Zegt de turboloze Graad :D

za 23 mei 2009, 19:19

:crybaby: :crybaby: :crybaby: nie zeggen nie zero :crybaby: :crybaby: :cry:

za 23 mei 2009, 19:41

Zal wel mooi staan bij je Collectie Graad... Een TURBO!

za 23 mei 2009, 19:44

zekers te weten,maar eerst een e38/39 kopen voor ons vrouw,en de e28 shadowline van wim :lipssealed: :lipssealed:

za 23 mei 2009, 22:56

reed net vanuit het centrum naar huis, komt er een jong gassie naast me staan met een of ander gti snel ding onder zijn kont... Je raadt het al: heb hem even 252 pk laten ruiken !!! hahaha bij het volgende stoplicht ging het raampje naar beneden en gaf ie me toch een compliment hahahaha Lutser ! koop een echte wagen ! :dizzy: by the way, spinnen met een automaat is ook een nieuwe ervaring voor me hahahahah

zo 24 mei 2009, 07:26

zeker met achterwielaandrijving :mrgreen: :mrgreen:

moet je is doen,als t geregend heeft :o

toch mooi he""met een oldie een gti,cdi,tdti eruit rijden :clap: :clap:

had ik met mn mercury montery 6.6 ltr bj 72
stond voor t stoplicht,komt er een porsche 911 turbo bj ongeveer 89
langs me staan,ff wedstrijdje doen,tot de 100km/pu houd ie me niet bij :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
raampje omlaag,complimenten,met een auto van 2200kg een porsche eruit trekken :oops: :oops:
volgende stoplicht nog een keer,t zelfde :mrgreen:
alleen boven de 100 begint t gewicht echt mee te spelen,en de topsnelheid van zoooooooooooooooooooon 911turbo ligt natuurlijk veel hoger :!:

en t was een rechte weg,anders had ik t ook nooit gehaald met mn mercury :dizzy:

zo 24 mei 2009, 08:27

het regende gisternacht Graad !! hahahah

zo 24 mei 2009, 08:42

:shock: :shock: dan durf je nog al :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

zo 24 mei 2009, 09:39

Ik heb een keer gas gegeven met een e23 - 728i in een bocht, vochtig wegdek.
Ik ging gelijk rond......da's wel schrikken hoor ! gelukkig niets geraakt pfffffff. Met een 745i zou ik het nooit meer doen/durven.

zo 24 mei 2009, 10:16

En dan is die van jou nog iets geciviliseerder dan die van Rover. Bij het eerste type kwam de turbo er iets bruter in.
Plaats een reactie