Kwam er vandaag achter dat m'n benzinepomp lekt,nog geen 30km gereden en al 10ltr benzine kwijt.Ik heb al op Realoem gekeken,maar die geeft aan dat die voor mijn wagen niet leverbaar zou zijn Lijkt me erg sterk natuurlijk,heeft er iemand een idee en liefst onderdeelnr.wat ik moet bestellen voor m'n 6. Het is een type2,bj83.Ik wil gelijk ook het filter wisselen,gaat in een moeite door.
Zitten de slangen wel goed vast Cock,is allemaal los geweest ,zou zo maar kunnen dat er een slangenklem los zit ,of een scheur in een slang. Zou eerst even kijken waar het vandaan komt. gr. hennie
Hey Hennie,ik heb 'm gisteren op de brug gehad.Als ik het contact aanzet zeikt de benzine eruit,en zo te zien is de rubberen ring kapot.Ik heb ook ff op BMWfans gekeken,en gezien dat je die ring ook los kan bestellen.Ik wist niet dat ie uit elkaar kon,vandaar dat ik een nieuwe pomp zocht.Origineel BMW kost ruim 200Eurie's,maar universeel heb ik al voor 48,= gezien op Ebay.Maar ik ga eerst ff kijken of die ring te bestellen is,kost nog geen 2,=.