Hoi mannen,
Afgelopen week werd ik vanaf Schiphol opgehaald door mijn vriendin en kwam tot de conclusie dat te temperatuur van mijn 732i flink TE LAAG blijft. Zo laag zelfs, dat de kachelradiator niet voldoende warmte afgeeft en hij op LPG niet wilde door-trekken. Knap vervelend, ik kwam namelijk net terug uit Brasil en dat was een irritant lange rit zo in een koude auto haha!
Ik had van het weekend nog geen tijd om er uitgebreid naar te kijken en heb het toen maar even opgelost door wat stukken karton voor de radiateur te zetten. Gevolg: werkende kachel en weer gewoon vermogen op LPG. Morgen wil ik even mijn vader's 630cs uit zijn garage halen zodat ik bij hem in een verwarmde werkplaats kan gaan sleutelen
. Natuurlijk gaat er dan als eerste even de thermostaat uit ter controle, maar ik wilde voordat ik begin nog even checken of een van jullie misschien al eens eerder met dit bijltje heeft gehakt...?
Ter info:
- Het betreft een originele Nederlandse '83-er 732iA.
- De radiateur is van een 745i, ideaal om 'szomers meer capaciteit te hebben ivm vakanties met aanhanger in het zonnige zuiden.
- V