Idd goede prik gevoeld oldie ,voel liever 220V
De bougie kabels op de nieuwe kap heb ik overgezet met als voorbeeld de oude kap met kabels
Als er kabels verkeerd zouden zitten, zouden de twee cylinders wel mee lopen hij zou dan alleen idd ploffen en nog vreemder lopen ,maar hij loopt redelijk mooi op de 4cylinders zonder ploffen.
Het gekke is dat de eerste twee bougies geen ontbrandings beeld vertonen dit integenstelling tot de rest! ondanks een foutieve aansluiting van de bougie-kabels zouden deze wel een ontbranding beeld moeten hebben toch??
De
rotor en verdelerkap had ik nog nieuw liggen van een E30 320/325i zijn het zelfde volgens alle gegevens ,de kabels zijn nieuw besteld zo heb ik ook al de bougie-kabels voor de oude verwisseld van de eerste en tweede cylinders
ook de relays klikken en werken volgens mij zoals het zou moeten ,dus morgen idd de oude rotor en kap overzetten
er staat op de verdelerkap niet welke kabel op welke aansluiting zou moeten is daar een voorbeeld van omdit nog makkelijker te kontroleren ??
het zou idd maarzo iets simpels kunnen zijn
Maar bedankt voor het meedenken