Oud topic,maar erg leuk om te lezen.Tijd geleden had ik nog veel elektrische problemen met m'n 6,inmiddels opgelost met een perfecte kabelboom van Ivo,en veel hulp van Hennie.Maar had hiervoor een afspraak gemaakt bij Zwartepoorte in Roosendaal,om een en ander door te laten meten.Nu is mijn 6 niet een van de mooiste,maar de monteurs keken of ik een strontbak voor de deur gezet had.Sleutels afgegeven bij de receptie,en na een uur wachten
werdt ie eindelijk naar binnen gereden.Een monteur heeft ff met een lamp onder het dashboard,en onder de motorkap gekeken,en zei dat ik beter een afspraak kon maken
.Toen ik zei dat m'n wagen binnen stond omdat ik een afspraak had,werdt me verteld dat ik toch een nieuwe moest maken omdat ze geen tijd hadden
.Inmiddels had een ander m'n wagen weer buiten gezet,en ik kreeg te horen dat m'n sleutels bij de receptie lagen.Daar aangekomen kreeg ik te horen dat ik voor het onderzoek 46Eurie's moest betalen
.Ik heb duidelijk hoorbaar voor andere klanten verteld hoe of ik er over dacht,maar uiteindelijk toch betaald omdat ik anders m'n sleutels niet terug kreeg.Maar duidelijk dat ik hier nooit meer kom.