Pagina 1 van 1

verwarming

BerichtGeplaatst: za 12 nov 2016, 20:45
door bieten
hallo,
Auto is sinds deze week terug thuis van de garage.
Hij startte heel moeizaam.
Reed heel stroef.
Eenmaal thuis gekomen heb ik hem halfvol gedaan met benzine.
Een half uurtje laten draaien. Stationair draaide hij perfect.
Bij het opvoeren van de toeren, geraakte hij niet boven de 3000toeren.
Een rook ontwikkeling, een fabriek had er niet aan.
Na blijven proberen , sputteren en roken kwam hij er lichtjes door.
Na een klein uurtje gevecht ,kwam hij er door.

Vandaag wou ik hem starten , 1 maal aantikken en aan de praat.
toerentallen geen probleem.
Tot hier toe, zalig !

Hele dag gewerkt aan men e23;
deurpanelen geplaatst,
spiegels opgehangen.
Reinigen van binnen interieur.

Juist de verwarming en blazer krijg ik niet aan de praat.
Fuse 16 was doorgebrand (15A), ik heb deze vervangen.
Blazerstand werkt nergens.
Lichtjes van bediening standen lichten wel op, als ik deze in duw.

Als ik het knopje van defrost induw , springt de zekering.

2 problemen; blazer werkt niet
Fuse springt bij defrost stand

Hoe los ik dit probleem het best op.
Bedankt, alvast

Re: verwarming

BerichtGeplaatst: zo 13 nov 2016, 11:26
door CeesBMW
Je zal de kachelventilator moeten vervangen, zit onder de paravan.

Re: verwarming

BerichtGeplaatst: do 08 dec 2016, 19:17
door bieten
Hallo,

Ik heb een andere in ventilator gebracht,
deze werkt en zekeringen springen niet meer.
Nu is mijn vraag naast de ventilator is een een gedeelte met zeven halve afrondingen verbonden met tubes.
Het bevindt zich onder de paravaan aan de passagiers kant.
daaraan is een knooppunt afgebroken.
Heeft er iemand een idee wat de functie van dit gedeelte ?

Bedankt.

Re: verwarming

BerichtGeplaatst: vr 09 dec 2016, 09:55
door PayDay
Je kachelkleppen worden met vacuüm bediend. Dit is een soort van voorraadpot. Ergens lekkage in het systeem betekent dat je de ventilatie niet kunt regelen.