Pagina 1 van 2
Stationair schroef

Geplaatst:
ma 02 maart 2009, 16:42
door Jelle
Dag dag mensen
Waar zit de stationair schroef?
Niet dat ik wil blitsen met de !TURBO! maar ik zal de zelfde foto als altijd weer gebruiken
En alvast bedankt natuurlijk

Re: Stationair schroef

Geplaatst:
ma 02 maart 2009, 16:46
door BMWim
Jelle, je zou de motor eens moeten laten poetsen door Graad. Doet ie graag...krijg je nog koffie ook

Re: Stationair schroef

Geplaatst:
ma 02 maart 2009, 16:49
door Jelle
ZOOOOOO wat een luxe. Dat alleen met ALPINA(graad!) velgen eronder denk ik.

Re: Stationair schroef

Geplaatst:
ma 02 maart 2009, 17:57
door graad

nee,nee.ook origineel jelle

Re: Stationair schroef

Geplaatst:
ma 02 maart 2009, 17:59
door Jelle
Meen je dat echt?

whaha
(Jij weet vast wel de stationair schroef te vinden)
Re: Stationair schroef

Geplaatst:
ma 02 maart 2009, 18:02
door graad

die weet ik heelaas niet
misschiens als die gepoetst is

Re: Stationair schroef

Geplaatst:
ma 02 maart 2009, 18:11
door Jelle

Dan wacht ik wel tot iemand het wel weet.
Dan weet ik op welke plek ik de troep moet weghalen

Re: Stationair schroef

Geplaatst:
ma 02 maart 2009, 18:15
door Mike
Nou, volgens mij zit hij gewoon onder je luchtinlaat.
Re: Stationair schroef

Geplaatst:
ma 02 maart 2009, 18:19
door Jelle
Dat is de luchtschoef toch?

Re: Stationair schroef

Geplaatst:
ma 02 maart 2009, 18:20
door Mike
Oh dat is dus niet hetzelfde?
Re: Stationair schroef

Geplaatst:
ma 02 maart 2009, 18:22
door graad
en mike,vandaag nog naar de e3 gebeld

Re: Stationair schroef

Geplaatst:
ma 02 maart 2009, 18:25
door Jelle
Nee zo ver ik weet niet. Bij stationair schroef regel je dacht ik de stationaire benzine toevoer

Re: Stationair schroef

Geplaatst:
ma 02 maart 2009, 18:31
door Mike
Je wilt hem niet stationair meer toeren laten draaien?
Re: Stationair schroef

Geplaatst:
ma 02 maart 2009, 18:33
door Jelle
Ik wil hem stationair minder toeren laten draaien.
wanneer ik dus die luchtschroef verder dicht maak naar gewenste toeren dan stottert hij na 4000 RPM
Dan krijg hij te weinig lucht.
Momenteel draait hij op stationair 1700 RPM
Re: Stationair schroef

Geplaatst:
ma 02 maart 2009, 18:40
door Mike
1700

Dat is wel hoog.
Mijn oplossing... Kom niet boven de 4000 rpm.
Geintje, volgens mij zit het probleem dan in je lmm.
Re: Stationair schroef

Geplaatst:
ma 02 maart 2009, 18:42
door Jelle
lmm was dat? lucht hoeveelheid meter?
Laatst de luchtklep vervangen (die kleine) die stond standaard altijd half open (was kapot)
Nu moet hij beetje anders worden afgesteld.
Re: Stationair schroef

Geplaatst:
ma 02 maart 2009, 18:47
door Mike
Ja de luchthoeveelheidsmeter.
Re: Stationair schroef

Geplaatst:
ma 02 maart 2009, 19:17
door Jelle
Ik ga even de tijd nemen om de luchtschroef secuur af te stellen.
Dat is denk ik het beste
Ik geloof niet dat de lucht hoeveelheid meter stuk ik

Re: Stationair schroef

Geplaatst:
ma 02 maart 2009, 19:18
door Mike
Niet stuk, maar verkeerd afgesteld.
Re: Stationair schroef

Geplaatst:
ma 02 maart 2009, 19:30
door Jelle
Hmm, oke dan.
Kun je dat ook nog afstellen. Dat wist ik niet.
Re: Stationair schroef

Geplaatst:
ma 02 maart 2009, 19:52
door CeesBMW
Niet verder vertellen

maar je kan hem afstellen, alleen heb je daar wel een CO meter voor nodig. Zonder CO meter niet aan beginnen !
Re: Stationair schroef

Geplaatst:
ma 02 maart 2009, 20:00
door Jelle
Hahahah, oke ik zal heel stil zijn
Dat ding ga ik zowiezo niet afstellen. Dat laat ik liever door een expert doen

Re: Stationair schroef

Geplaatst:
ma 02 maart 2009, 20:05
door graad
cees,je hebt weer werk op je hals gehaald

Re: Stationair schroef

Geplaatst:
ma 02 maart 2009, 20:10
door Jelle
Nee hoor, wees maar niet bang. Ik ga eerst even wat simpelers proberen
Zoals de luchtschroef secuur afstellen

Re: Stationair schroef

Geplaatst:
ma 02 maart 2009, 20:12
door CeesBMW
Jelle is altijd welkom Graad, kwam het weekend ook nog even langs (1,5 uur rijden

)
Co afstellen is korter dan zijn reis
