Zero heeft het bij het rechte eind; de m30 werd geleverd in;
m30b25 = 725i
m30b28 = 728 728i
m30b30 = 730 730i
m30b32 = 732i
m30b33 = 733i
m30b34 = 735i (t/m sep 86)
m30b35 = 735i (vanaf sep 86)
m102 = 745i (t/n okt 82)
m106 = 745i (vanaf okt 82)
m88 = M745i (Zuid Afrika model)
De eerste kleppendeksels van de carbareurmodel had de olievuldop bovenop aan de voorzijde van de motor, de injectiemodellen aan de schutbordzijde.
De kleppendeksels hebben een paar verschillen;
-het boutje aan de voorzijde, deze zit bij de eerdere modellen in het midden, bij de latere iets naar de bestuurderszijde.
-de aansluiting voor de steunen welke aan het inlaatspruitstuk vastzitten.
-gaatjes waar de luchtomloop op komt (1979~1981).
Ik heb e32 kleppendeksels ook gebruikt bij e23 blokken hoor, geen probleem