Ben een keer met mijn e30 cabrio naar de BMW dealert in Hellimond geweest (Nobra cars..). Hartje zomer, dakje eraf, t-shirtje aan (dus mijn plakplaatjes armen waren goed te zien, scheerapparaat was ook al enkele dagen defect
met andere woorden zag er uit als een Tokkie !) Ging voor een grote beurt + remschijven/blokken moesten vervangen worden en ook nog een apk-tje. jaja ik weet het, maar ik had geld teveel
Ik loop daar een beetje door de showroom te struinen, komt (volgens mij) de hoofdmonteur er aan, (hij had een spiksplinter nieuwe overall aan
) en vroeg of ie iets voor me kon betekenen. Nadat ik hem duidelijk had gemaakt dat de e30 die op de brug stond van mij was, bood hij mij een kop (afschuwelijke !) koffie aan. terwijl ik mijn koffie probeer weg te werken valt mijn oog op de (toen) nieuwe 1 serie. Strak karretje zeg ik tegen die knakker... Ooh wilt u mischien even een testrit maken ? dat kan hoor
antwoord de man in schone overall en voor ik het wist reed ik met een vlamnieuwe 1 serie de man uit te hangen in het Helmondse.
Na ongeveer anderhalf uur uur kreeg ik een telefoontje dat mijn wagen klaar was. einde testrit hahaha
Ik heb goede ervaringen met deze bmw dealer, ik weet dus niet hoe het is als ik iets voor mijn e23 moet bestellen (niewe motorkapekleding ofzo), maar daar komen we binnenkort wel achter...
Je nieren zitten dichter bij je hart, dan je ster....
'83 732i e23
'94 320ia e36 coup