Toen ik hem kocht had hij het al. De verkoper zei mij dat ik hem bij het stoplicht op N(automaat) moest zetten. Er had bij mij een lichtje moeten gaan branden!
De auto is wel atijd goed onderhouden. Verder zit er een L-Jetronic in.
Alvast bedankt!
Groeten Aalt
Laatst bijgewerkt door Aalt728 op vr 11 maart 2011, 17:41, in totaal 1 keer bewerkt.
Hallo! De auto van Aalt staat momenteel bij mij. voor extra duidelijkheid VIN nummer is : 7323292
Ik kreeg de auto met het probleem van niet of slecht lopen op benzine. En aangezien hij op benzine start voor hij op gas loopt was er geen land mee te bezeilen. Na enig speurwerk kwam ik echter dat de brandstofpomp en de filters en leidingen verstopt zaten. Na dit te hebben gereinigd en de filters te hebben vervangen kwam hij weer tot leven. Maar hij loopt op benzine minimaal 1100 tpm stationair. Op toeren loopt hij prima. Op gas gallopeerd hij behoorlijk. En ook dan op toeren prima. Ik heb al een en ander aan vacuumslangen vervangen , maar het heeft nog niet geholpen. Co blijft te hoog.
Wat betreft onderhoud , dat is niet echt duidelijk. Maar de auto ziet er voor zijn leeftijd echt super uit. Is zoizo wel met liefde behandeld.
cees heeft er weer een minder, dat scheelt. die van mij is weer ok, meer dan ok. hij heeft nog wat schoonheidsfouten verholpen, dank je , cees gr v esther
Desbetreffende haak is verkocht en wordt morgen opgehaald. Geloof niet dat de nwe eigenaar op jou zit te wachten. Raar gezicht trouwens, een Ite in je achteruitkijk spiegel de hele tijd...