vr 14 dec 2012, 11:00
Hallo, sorry voor de late reactie, maar ben een tijdje niet actief geweest.
Mijn stotter leek weg na grote beurt: kleppen stellen, alle vloeistoffen vervangen, nieuwe bougies, alle filters vervangen, echter kwam het na een aantal ritjes weer terug, ik heb het idee dat het bij mij vooral met koude motor is en het nog erger is als het vochtig weer is, dus als hij een nachtje buiten in de regen heeft gestaan of als ik in de regen rijdt.
Verder stottert hij voornamelijk tussen de 1500 en 2500 toeren, daarboven geen last van en trekt hij lekker door, iemand nog opties? wat is het meest voor de hand liggend? de bougiekabels, en zijn deze te controleren? of toch de rotor+verdelerkap, en valt hier iets aan te controleren/meten/na te kijken?
Ik had wat corrosie(groene aanslag) op een van de polen van de verdelerkap waar de bougiekabels op steken gevonden, en deze weer netjes blank geschuurd, hierna leek het over maar helaas toch niet.
Zijn alle bobines voor de e23 hetzelfde? of zit er nog verschil in die van 728, 732, 735, 745 (type 2)? (cees?)
Bij voorbaat dank,
Groet,
Sebastiaan