Ik ben vandaag bij CeesBMW geweest in Soest en kan het niet laten om even een kort berichtje achter te laten. Super! "Veel kennis" en ik kon snel terecht. Heb een aantal dingen laten vervangen waaronder mijn kachelmotor. Eindelijk weer piep en kraak-loos ventileren in de Beamer!
Ik ben gisteren bij Cees geweest voor een servicebeurt zoals kleppen stellen en co2 opnieuw afstellen zowel op benzine en lpg en tijdens die afstelling kwam Cees erachter dat mijn visco kaput was door de befaamde karton test,leuk om zo'n test is een keer mee te maken. Ook Daniel kwam nog even langs met zijn nieuwe dailydriver is een mooie auto Daniel,mocht de mrb op de schop gaan dan ga ik zeker kijken of ik ook zo'n model kan aanschaffen. De terugreis was heerlijk Cees lijkt wel of de auto beter reageerde na de nieuwe afstellingen.
Nogmaals bedankt voor de service Cees
Je moet nooit harder rijden dan je engelbewaarder kan vliegen
Graag gedaan, jij nog bedankt voor het foammateriaal. Mocht iemand daar een stuk van nodig hebben (is hetzelfde als die rand om je kachelhuis) dan kunnen ze dat afhalen ! Kost je niks, ik ga het alleen niet verzenden.