gisteravond wilde ik naar huis rijden: bij het starten een KNAL en het stonk licht verbrand.
Motorkap op: de de grote slang tussen LMM & Motor was los geschoten en het kleine slangetje aan de zijkant van de grote slang, was ook losgegaan.
Er zal wel bezinine in de luchtinlaat verbrand zijn? Alles weer inelkaar gezet en vandaag 40km gereden: geen problemen meer behalve dat hij niet meer trekt (maar dat was voorheen ook al het geval!!)
De auto heeft GEEN LPG, dus geen backfire, wel hetzelfde resultaat vrees ik?
Ik heb een paar vraagjes:
-Is dit "normaal?" is me nooit eerder gebeurd?
-is de LMM nu kapot, hoe merk ik dit eventueel ?
-de motor trekt als sinds een tijd niet meer zo goed, ook niet als je het gas flink intrapt (doe ik de dame zelden aan overigens)
Heel af en toe loopt hij normaal als een trein, HEEL af en toe
Misschien was de LMM al kapot en kreeg/krijgt hij gewoon geen/te weinig lucht ?
gr,
wax