Cees,nu er toch wel veel echte e23 liefhebbers erbij zijn gekomen,is t niets om een e23 meeting te houden? Ik ben er wel voor te porren!! Net als de vorige x bij jou,auto op de brug ect Nog meer liefhebbers??
Jaja, graag.!!toppie.!!jottum.!!!hoera.!!!! Nu hopen dat ik dan thuis ben, werk 4 weken, dan 4 weken vrij. Ook al is die van mij nog niet klaar( rond nov toch zeker rijdbaar) Dan kom ik zoizo en ga ik zelf wel op de brug staan bij Cees.!!
BMW E23 728iA Jet Black BMW E53 X5 4.4iA Sapphire Black
Kijk..dat is nu een antwoord waar ik van hou dit jaar nog?voor 1dec?is dat te realiseren?en als je hulp nodig hebt met wat dan ook..je weet me te vinden
Lijkt me helemaal top.!! Ben tot 20 maart thuis dus mocht het voor die datum lukken ben ik er bij.! Of het met de e23 word is afwachten, anders moet ik vragen aan de vrouw of ik haar witte mag lenen
BMW E23 728iA Jet Black BMW E53 X5 4.4iA Sapphire Black
De BMW7 clun heeft al een druk meetingschema, denk dat iets samen doen het niet wordt. Maar we kunnen het zelf natuurlijk ook doen. Ik denk wel dat we het in april moeten doen ivm het weer, nagenoeg alles is buiten.