was ook kei gezellie................en kei leuk om weer mooie e23 en e32/e38 te bewondere... en met de eigenaren te spreken was echt toppy en CEES.........mooie lokatie heb je nu man!!!!toppy...
Idd een gezellig dagje ,voor mij een keer een meeting zonder sjonnie bakken zoals ik meestal zie op een E34 meeting (behalve de mooie 745 van johnnie dan)
Verder allemaal mooie auto's hoor !
En wat betreft de sleutel plek ben ik jalours op cees,maar ben niet de enige denk ik !
Jammer Erik dat je er niet bij kon zijn !
MercedesBenz SLK 350 Volvo C30 T5 EXIT E23 735 iA Opalgrun EXIT E24 635 CSiA Opalgrun EXIT Ford Capri MK III 2.3 Ghia EXIT Audi GT Coupe 2.2E EXIT Audi Cabrio 2.3 E Grijs EXIT VOLVO C70 CC 2.4i Grijs VOLVO S60 2.4 Zwart EXIT
Geweldig. Wat heb ik genoten: van de auto's, van de meeting, van de tour, van het onderonsje bij van der Valk. Ook achteraf is het nog genieten van deze mooie foto's. Wat mij betreft beslist voor herhaling vatbaar !
Het heeft ietsje langer geduurd, maar hier zijn de foto's van afgelopen zondag. Was echt een geslaagde dag, Cees bedankt voor de faciliteit en Rein voor de uitgebreide check van m'n 750i
Hallo allemaal! Ik ben blij dat mijn auto een beetje in de smaak gevallen is. Je bent toch benieuwd wat een ander vindt zo voor de eerste keer. En of het chrome in de smaak valt,maar aan het aantal foto,s waarop mijn auto te vinden is is ruimschoots dus dat zit goed!! Ik en mijn vrouw Melanie vonde het heel gezellig en zullen er dan de volgende keer er zeker weer bij zijn! De groeten en tot de volgende keer! Sander en Melanie
iedere bmw is mooi!!!!!!!!!!!!!!!!! ieder zn smaak..... maar dat maakt t mooi vind ik......ieder e23 is anders..... maar dat chroom past perfect bij jou e23 hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!