Het is altijd lastig om een eerste keer te overtreffen, maar volgens mij gaat dat hier lukken.
Als ik zo alle fora lees wordt het nog drukker dan we nu al kunnen zien qua aanmeldingen.
Voor degene die nog niet weten of ze gaan..zaterdag middag zullen de eerste foto's en filmpjes wel op het www staan. Dan weet je wat je gemist hebt: naar verwachting de grootste europese klassieke BMW meeting...
Enige tips en aanvullende info:
Bij de ingang wordt je zo goed en kwaad als het gaat gelijk naar de goede parkeer plek gedirigeerd.
Te koop staande auto's mogen apart op een afgezet terreintje (iets ruimer opgesteld). Zorg zelf voor een duidelijke omschrijving. Vermeld iig alle standaard dingen, prijs en JE TELEFOONNUMMER! (anders mag je de hele dag er bij blijven

)
Ook voor de taxatie auto's zal ik een apart rijtje maken. Geef dat ZELF even aan bij de ingang, dan komt het goed.
Neem voldoen cash geld mee. De toegang is geheel gratis, maar er zijn heel wat kraampjes met onderdelen. Met name op het e23 vlak zijn er veel aanbieders.
Er zijn nog een paar plekken voor de taxatie. Mail mij of Jeroen hier rechtstreeks voor.
De catering is super geregeld, maar wel tegen eigen kosten. Je bepaalt dus zelf wat je gebruikt, de hele dag door.