Ik vondt het erg gezellig en een zeer mooie meeting met erg veel auto,s. Wat een opkomst echt super, en ook erg goed georganiseerd allemaal. Volgend jaar ga ik zeker weer!!
Gave foto's, maar die film is ook super. Ik vind de gele lampen op de E28 ook goed staan. Dat wil ik op mijn auto ook eens proberen. Ik ben benieuwd hoe dat zou staan.
Johnny Turbo, ik heb ook gele lampen op mn e28, tenminste, alleen in het grootlicht. Ik vond het eerst niet mooi maar nu eigenlijk wel!
En het was idd een topmeeting. Was gaaf om een groot terrein vol BMW`s te zien. Zelfs mijn vrouw wil misschien een BMW voor dr zelf, een e10 met ronde achterlichten.
alpinac1 schreef:Johnny Turbo, ik heb ook gele lampen op mn e28, tenminste, alleen in het grootlicht. Ik vond het eerst niet mooi maar nu eigenlijk wel!
En het was idd een topmeeting. Was gaaf om een groot terrein vol BMW`s te zien. Zelfs mijn vrouw wil misschien een BMW voor dr zelf, een e10 met ronde achterlichten.
Een mooie 2002 maar volgens mij geen stuurbekrachtiging. Ze zal dus we even moeten trainen. Elke zaterdag kratjes bier halen